بهترین جراح زیبایی پلک چشم (بلفاروپلاستی) در تهران کیست؟

جراح زیبایی پلک

پوست صورت مخصوصا پلک چشم که تحت تاثیر سن قرار دارد با افزایش سن انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. شل شدن پوست و در پی آن متمایل شدن چربی به سمت جلو پف شدن زیر چشم را در پی دارد.

مشکلاتی که در اطراف چشم با بالارفتن سن مشاهده می کنیم، حالت افتادگی پلک ها و شل شدن پوست و پف زیر چشم پوست و سیاهی دور چشم است.

تمامی این مشکلات به غیر از سیاهی دور چشم با جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک چشم قابل رفع است.

این عمل حدودا 7 سال در پلک فوقانی ماندگاری دارد ولی در مورد پلک پایین عموما نیازی به ترمیم نیست.

در ادامه این مقاله قصد داریم ضمن بررسی جراحی بلفاروپلاستی با بهترین دکتر جراحی زیبایی پلک نیز آشنا شویم، با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.


انواع بلفاروپلاستی

بلفاروپلستی به دو دسته تقسیم می شود:

  • جراحی بلفاروپلاستی فوقانی
  • بلفاروپلاستی تحتانی

بلفاروپلاستی پلک تحتانی

این عمل یک جراحی زیبایی محسوب می شود و حالت درمانی ندارد. پف زیر پلک زمینه ژنتیکی و ارثی دارد.

با افزایش سن و عبور از مرحله میانسالی عضلات نگهدارنده پوست که ضعیف و پیر می شوند، در نگهداری خاصیت ارتجاعی پوست خود دچار مشکل می شوند و به همین علت شل و افتاده می شود و ما کیسه چربی را به شکل متورم در قسمت پلک پایینی مشاهده می کنیم.

ماموپلاستی

جراحی پلک فوقانی

افتادگی پلک ها در سنین چهل و پنج سالگی به بعد و شل شدن عضله پلک و قرار گرفتن در روی مژه ها در بیشتر افراد رخ می دهد.

در برخی موارد نادر ما شاهد این است هستیم که پلک چشم ها به قدری پایین می آید که دید را مشکل می کند. افتادگی و چین و چروک پلک ظاهر پیر و خسته ای را برای فرد ایجاد می کند.

کاندیدای مناسب برای بلفاروپلاستی

  • سلامت جسمانی: افرادی که متقاضی جراحی زیبایی پلک چشم هستند، باید از نظر سلامت جسمانی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند و افرادی که دچار مشکلاتی در زمینه سلامتی هستند، باید از پزشک خود مشورت بگیرند.
  • سن مناسب برای جراحی: کمترین برای انجام جراحی حدودا 35 سالگی است ولی افرادی که در سنین پایین هستند ولی از افتادگی پلک چشم رنج می برند می توانند در سنین پایین نیز این جراحی را با صلاحدید پزشک انجام دهند.
  • افرادی که بخاطر این موضوع اعتماد به نفسشان را از دست داده اند: انجام این جراحی در افراد سبب می شود تا با اعتماد به نفس بالاتری در اجتماع ظاهر شوند.
  • انتظار واقع بینانه از نتیجه جراحی: آنچه باید مراجع کننده در نظر داشته باشد این است که باید از نتیجه نهایی جراحی انتظار واقع بینانه ای داشته باشد.

بهترین جراح زیبایی پلک در تهران

جراح باید در جلسات اولیه اطلاعاتی در مورد نحوه انجام جراحی و نتیجه انجام جراحی اطلاعاتی را به بیمار بدهد زیرا برخی از افراد نتایج اغراق شده ای را از نتیجه جراحی انتظار دارند که بهتر است پزشک باید بینش کافی را در افراد ایجاد کند.

این جراحی در ذهن بسیاری از افراد که افتادگی پلک دارند سخت و مشکل به نظر می رسد زیرا علاوه بر این که چشم عضوی حساس است، تعداد جراحانی که در این زمینه فعالیت می کنند بیشتر است و اعتماد کردن به یک پزشک برای انجام جراحی بلفاروپلاستی، کاری سخت است.

در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین جراح زیبایی پلک چشم در تهران را انتخاب کنید.

متخصصان جراحی چشم پزشکی و فوق تخصصان جراحی پلاستیک و زیبایی در این زمینه فعالیت می کنند. پس به زمینه تخصصی جراح خود دقت کنید. تجربه جراح را در نظر داشته باشید و به سابقه جراحی های او دقت داشته باشید.

صرفا به تصاویر تبلیغاتی که پزشکان از خود ارائه می دهند، اعتماد نکنید و با بیمارانی که جراحی انجام داده اند از نزدیک صحبت کنید.

به برخورد پزشک با بیماران دقت کنید، تا بتوانید رابطه صمیمانه ای با پزشک خود برقرار کنید و هر سوالی که دارید را بتوانید از او بپرسید. قبل از اقدام برای جراحی عوارض جراحی بلفاروپلاستی را جویا شوید.

جراح زیبایی پلک

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک

انتخاب یک جراح ماهر برای جراحی بلفاروپلاستی در نتیجه نهایی عمل بسیار تاثیر گذار خواهد بود، چرا که نحوه انجام این جراحی باید به گونه ای باشد که به چشم و یا سایر نقاط صورت آسیب وارد نشود و عوارض غیر مطلوبی بعد از جراحی حاصل نشود، بنابراین این جراحی حتما باید به دست جراح ماهر و متخصص اجام شود.

همچنین بهتر است یک کلینیک زیبایی معتبر برای جراحی بلفاروپلاستی انتخاب کنید چرا که نسبت به بیمارستان های دولتی دارای امکانات بیشتری است، و حتما قبل از انجام عمل از پزشکتان مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید نتیجه نهایی این جراحی مطابق با میل شما خواهد بود.

نحوه انتخاب بهترین جراح زیبایی پلک در تهران

برای انتخاب بهترین جراح پلک در تهران ویژگی های زیر را در نظربگیرید:

  • به سلامت بیمار خود اهمیت بسیاری می دهد.
  • خواسته های منطقی بیمار را در نظر دارد و اگر خواسته غیر منطقی داشت، با دلایل علمی سعی در قانع کردن فرد دارد و سوالات متداول بلفاروپلاستی را اکثر بیماران می پرسند را با حوصله پاسخ می دهد.
  • به خوبی اقداماتی را که قرار است انجام شود، توضیح می دهد.
  • محلی که در آن جراحی را انجام می دهد استاندارد است و دارای امکانات و تجهیزات به روز و کافی است.

توصیه ما

مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در زمینه زیبایی با بهره گیری از مجرب ترین متخصصان و فوق تخصصان در زمینه پلاستیک و زیبایی موفق ترین جراحی ها را در زمینه جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی داشته است.

بهترین جراح زیبایی پلک چشم (بلفاروپلاستی) در تهران را در این مرکز می توانید بیابید. تاپ کلینیک تمامی امکانات و تجهیزات لازم جهت انجام جراحی ها را دارا است.

این مرکز با تیم فوق العاده پزشکی و پیراپزشکی توانسته است رضایت مراجعین خود و زیباجویانی که از خدمات تاپ کلینیک استفاده کرده اند را جلب کند و در این زمینه موفق باشد.

برای مشاوره رایگان و هماهنگی شما می توانید با مشاورین و متخصصین تاپ کلینیک تماس بگیرید و از هزینه عمل بلفاروپلاستی مطلع شوید.

سوالات متداول بلفاروپلاستی

چه کاری می توانم انجام دهم که پلک هایم متورم نشود؟

ازماسک خنک کننده در 48 ساعت اول استفاده کنید و تا زمانی که بخیه ها برداشته نشده است از کرم یا لوازم آرایشی استفاده کنید.

فاکتورهای انتخاب یک جراح خوب چیست؟

تحصیلات و تخصص جراح، تجربه و مهارت، اخلاق و محل طبابت

بخیه های بالای چشم بعد از عمل ماندگار است؟

اسکارهای پلک بهتر از هرقسمت دیگر بدن بهبود می یابند. اسکارهار پلک زمانی که چشم بسته است دیده می شود و اگردنبال تفاوت هایی در پلک باشید باید با دقت به آن نگاه کنید.

بلفاروپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹