بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی

بهترین جراح بینی استخوانی

افراد بسیاری که تصمیم دارند رینوپلاستی انجام دهند، دنبال بهترین جراح هستند تا به چهره ایده آل خود برسند.

افراد بسیاری ادعا دارند که بهترین جراح بینی استخوانی یا گوشتی هستند، اما این که تا چند درصد می توان به ادعای این پزشکان اعتماد کرد، خود بحث مهمی است.

برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی باید ویژگی های بهترین جراح را بشناسید و در مورد جراحی بینی گوشتی و استخوانی، اطلاعات کافی جمع آوری کنید.

در این مقاله شما را با آنچه برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی نیاز است بدانید، اعم از خصوصیات و ویژگی های بهترین جراح، و معرفی بهترین جراح بینی در تهران آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

در ابتدا لازم است تعریفی از بینی استخوانی و گوشتی داشته باشیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

بینی استخوانی چیست؟

بینی های استخوانی پوست نازک و انعطاف پذیر تری دارد. در بینی استخوانی ما شاهد بافت استخوانی محکم تر و غضروف زیاد تری هستیم.

افرادی که بینی استخوانی دارند، یک قوز در ناحیه تیغه بینی دارند؛ این افراد عمدتا بابت قوز روی تیغه بینی و رسیدن به فرم دلخواه بینی برای رینوپلاستی اقدام می کنند.

بینی گوشتی چیست؟

پوست ضخیمی را در بینی های گوشتی شاهد هستیم و همینطور این بینی ها غضروف های ضعیف تر و نازک تری را نسبت به بینی های گوشتی دارند.

به صورت متداول آنچه در بینی های گوشتی سبب افتادگی نوک بینی می شود، ضخامت و سنگینی پوست است که بر روی غضروف های نازک و ضعیف اثر می گذارد و سبب افتادگی نوک بینی می شود.

بر خلاف تصور عموم، تنها بینی های استخوانی قوز ندارند بلکه بینی های گوشتی نیز قوز دارند ولی به علت پوست ضخیم ممکن است چندان جلب توجه نکند ولی در بینی های استخوانی که از پوست نازکی برخوردار هستند، قوز بینی مشخص تر است.

علاوه بر این مورد، تمامی بینی های استخوانی نیز قوز روی تیغه بینی ندارند.

به صورت کلی هر میزان که مشکلات بینی در پوست بینی بیشتر باشد، احتمال گوشتی بودن بینی بیشتر است و هر چقدر پوست بینی از جنس بهتری برخوردار باشد، احتمال استخوانی بودن بینی بیشتر است.

بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی در تهران

بهترین جراح بینی گوشتی

در سال های قبل تر بینی های گوشتی، برخی از افرادی که تحت جراحی قرار گرفته اند، پس از مدتی بینی هایشان به فرم قبلی بر می گشت.

امروزه جراحان ماهر با استفاده از تکنیک های جدید از بازگشت بینی های گوشتی به فرم قبلی جلوگیری می کنند. علت بازگشت بینی های گوشتی در سال های گذشته، این بود که جراح تنها اقدام به صیقل دادن غضروف ها می کرد.

اما امروزه جراحان ماهر از برداشتن بیش از اندازه غضروف خودداری می کنند و حتی اقدام به تقویت غضروف ها نیز می کنند.

هر دو روش جراحی رینوپلاستی باز و بسته برای بینی های گوشتی امکان پذیر است. جراحی های طبیعی بینی در بینی های گوشتی بهتر جواب می دهد.

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی، جراحی را انتخاب کنید که از روش های سنتی و قدیمی فاصله گرفته باشد و تکنیک های جدید و به روز را برای شما پیاده کند.

پزشکان ما در مرکز تخصصی و زیبایی تاپ کلینیک آشنا به متد های نوین جراحی بینی های گوشتی هستند و  تجارب بسیار درخشانی را در این زمینه دارند که بسیار موفق بوده است.

بهترین جراح بینی های استخوانی

جراحی بینی های استخوانی برای جراحان راحت تر است و در نتیجه، فرم نهایی مطلوب تری از بینی استخوانی حاصل می شود.

پوست نازک بینی در عین حال که یک ویژگی مثبت برای بینی های استخوانی محسوب می شود، یک ویژگی منفی نیز محسوب می شود؛ به این علت که پوست نازک ایرادات را بیشتر نشان می دهد.

در بینی های استخوانی که جراح بینی برای برداشتن قوز قسمت تیغه بینی اقدام می کند، بینی پهن تر از قبل به نظر می رسد که بهترین جراح بینی باید بتواند این مشکل را به راحتی رفع کند و می تواند تمامی تکنیک ها را به صورت جراحی باز و بسته روی بینی پیاده کند.

در افرادی که با بینی استخوانی برای جراحی بینی مراجعه می کنند، نتایج مطلوبی از بینی نیمه فانتزی و فانتزی دریافت می کنند.

بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی در تهران

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

برای انتخاب بهترین جراح بینی باید وضعیت تخصص پزشک مورد نظر خودتان را چک کنید و از وضعیت تحصیلات مرتبط باشد.

لیستی از بهترین جراح های شهر خودتان را تهیه کنید و اطلاعات کافی را در زمینه تخصص و تجارب موفق این پزشک جمع آوری کنید.

با نمونه های واقعی که توسط این جراحان تحت عمل قرار گرفته اند، صحبت کنید و صرفا از روی تصاویر تبلیغاتی و شعار های تبلیغاتی پزشک خود را انتخاب نکنید.

خصوصیات بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی کسی است که سلامت بیمار را اولویت کار خود بداند و هدف فرد را از انجام عمل جراحی بررسی کند و با توجه به مهارت و تخصص خود در روش‌های مدرن پزشکی، به درمان و جراحی بینی بیمار اقدام کند.

افراد می‌توانند با مراجعه حضوری به مطب جراح متخصص و با مشاهده نمونه کارهای جراح، از میزان رضایت مندی و نحوه انجام و نتایج حاصل از عمل جراح آگاهی پیدا کنند.

بهترین جراح باید با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و مدرن اقدام به انجام روش‌های مختلف فرم دهی و زیباسازی بینی کند.

همچنین از مهم ترین خصوصیات بهترین جراح، پاسخ دادن با دقت و حوصله تمام به همه سوالات بیمار در مورد جراحی است، بهترین جراح توضیحات کاملی در مورد نکات و اقدامات قبل و مراقبت‌های بعد از جراحی را در اختیار بیمار خود قرار میدهد. در ادامه به بررسی بهترین جراح ترمیم بینی در تهران پرداخته ایم.

ویژگی های بهترین جراح بینی های گوشتی و استخوانی

ویژگی های بهترین جراح برای بینی گوشتی و استخوانی باید به صورت زیر باشد:

  • انواع جراحی باز و بسته را روی بینی های گوشتی واستخوانی داشته باشد.
  • سلامت فرد در اولویت باشد. تنها به منابع مالی خود فکر نکند.
  • تخصص و دانش روز را در مورد جراحی بینی و اصول زیبایی شناختی داشته باشد و بتواند با توجه به نوع پوست بینی بتواند بهترین نتیجه را برای زیباجو به ارمغان بیاورد.
  • بهترین جراح بینی کسی است که بتواند اطلاعات را در اختیار بیمار قرار دهد.
  • نکات و اقدامات و مراقبت های قبل از عمل را آموزش دهد و توصیه های لازم را به بیمار ارايه دهد.
  • از بیمار آزمایش های لازم را درخواست می کند و آن ها را با دقت بررسی می کند.
  • نسبت به تناسب اجزای صورت با یک دیگر حساس باشد و قدرت تجسم بینی را بعد از عمل داشته باشد و در مورد نتیجه جراحی یک دیدگاه کلی به فرد می دهد.
  • به انتظارات فرد از جراحی بینی ارزش قائل باشد و انتظارات غیر منطقی و غیر واقعی بیمار را رفع کند.

بهترین جراح بینی گوشتی و استخوانی در تهران

برای انجام عمل بینی یا هر جراحی دیگر به دنبال هزینه ارزان نباشید و سلامت خود را به خطر نیندازید. بهترین جراح را برای انجام عمل بینی انتخاب کنید تا دوباه مجبور به جراحی ترمیمی نشوید.

مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه جراحی بینی است که بهترین جراحان متخصص و فوق تخصص زیبایی تهران در این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران متقاضی جراحی رینوپلاستی جمع شده اند.

یک بار و درست هزینه کنید.

ویژگی جراحان تاپ کلینیک:

  • دانش و تجربه فراوان
  • ترکیب هنر و زیبایی
  • مشاوره و راهنمایی رایگان
  • برنامه ریزی متناسب با نیاز هر بیمار
  • تیم حرفه ای و کارآزموده
  • مقرون به صرفه
  • مشاوره بعد از عمل
  • بیشترین میزان کیفیت

تاپ کلینیک با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعه کنندگان این فرصت را در اختیار بیماران قرار دهد تا با صرف کم ترین زمان ،هزینه ای مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت به زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنند.

نتیجه گیری

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله از تاپ کلینیک همراهی کردید، در این مقاله با بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی و خصوصیات و ویژگی آن در تهران آشنا شدیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد عمل بینی می توانید با مشاوران متخصص ما در حوزه عمل های زیبایی در مرکز مشاوره تاپ کلینیک تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را در این مورد حل کنید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول رینوپلاستی

تفاوت رینوپلاستی باز یا بسته چیست؟

رینوپلاستی باز برای بهبود تنفس بیمار، ترمیم یا زیبایی انجام می گیرد در حالی که رینوپلاستی بسته برای بهبود قوز بینی انجام می گیرد.

معیارهای انتخاب یک جراح بینی خوب چیست؟

یک جراح خوب جدا از سابقه پزشکی باید بتواند صورت را بعد از عمل مجسم کند. راهنمایی های لازم را در زمینه جراحی در اختیار شما قرار دهد.

مهمترین موارد در انتخاب جراح بینی چیست؟

مهمترین مواردی که در انتخاب جراح بینی که باید به آن دقت داشته باشید شامل مهارت جراح بینی و آشنایی وی با تکنیک های روز جراحی است.

رینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹