بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شمال تهران

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شمال تهران

برخی افراد بنا به دلایلی چون چاقی، بارداری و… از زیبایی کمتری در ظاهر شکم برخوردار هستند، انجام فعالیت های ورزشی را شروع می کنند. در بعضی مواقع این فعالیت ها تاثیری چندانی ندارد و شخص مجبور می شود به روش های جراحی رو آورد.

یکی از این جراحی ها، جراحی ابدومینوپلاستی می باشد. این جراحی لازم است توسط یک متخصص انجام شود. ما در این مقاله از تاپ کلینیک می خواهیم جراح ابدومینوپلاستی و بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شمال را برای شما شرح دهیم.

منظور از ابدومینوپلاستی چیست؟

امروزه یکی از جراحی هایی که به افراد در ناحیه شکم ظاهری زیبا می بخشد، جراحی ابدومینوپلاستی می باشد. جراح متخصص با برداشت پوست و چربی های اضافی شکم، شکمی زیبا و سفت و همچنان عضله ای را برای شخص بیمار می بخشد. در برخی مواقع پزشک برای این که چاقی شکم را به حداقل برساند، علاوه بر روش ابدومینوپلاستی، از لیپوساکشن نیز استفاده می کند. لازم به ذکر است که تفاوت های بسیاری بین روش تامی تاک و لیپوساکشن دارد.

لیپوساکشن روشی است که تنها برای این که چربی های اضافی، از شکم حذف شود به کار می رود. این روش هیچ تاثیری در عضلات و پوست شکم نخواهد داشت. در این صورت لیپوساکشن اگر چربی های بدن را از بین ببرد، امکان دارد سبب شل شدگی پوست شکم گردد. به همین دلیل برای این که این عارضه پیش نیاد، پزشکان از ابدومینوپلاستی استفاده می کنند.

 درمان ورم بعد از عمل ابدومینوپلاستیدر جراحی تامی تاک، هر چه شکم دارای پوست و چربی اضافه باشد، جراحی نیز به همان مقدار پیچیده تر خواهد شد. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید این جراحی را انجام دهید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا مطلع شوید مناسب این نوع روش جراحی هستید یا خیر.

این روش جراحی باعث می شود شکم فرم و ظاهر سفت و سابق خود را بگیرد. در جراحی تامی تاک چربی های سرشخت شکم از بدن حذف می شود و شکم یک حالت زیبایی را به خود می گیرد. در ادامه به در مان ورم های ناشی از این عمل جراحی می پردازیم.

 درمان ورم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

افرادی که قصد دارند این جراحی زیبایی را انجام دهند، لازم است بدانند که پس از انجام ابدومینوپلاستی دچار ورم در ناحیه شکم خواهند شد. این عارضه قطعا پس از انجام ابدومینوپلاستی رخ خواهد داد. ولی این عارضه دائمی نیس و پس از گذر زمان رفع خواهد شد. چرایی وجود این عارضه، زخم های ایجاد شده در ناحیه شکم با هدف ابدومینوپلاستی می باشد.

وجود این تورم ها پس از عمل کاملا طبیعی می باشد. چون بدلیل زخم های ایجاد شده، سیستم ایمنی بدن برای  این که این زخم ها را ترمیم دهد، فعالیت خود را شروع کرده است. وجود این ورم ها در هر شخص متفاوت است و امکان دارد 1 الی 3 ماه طول بکشد تا رفع شود. با توجه به روش های زیر توانایی این را دارید که ورم های خود را پس از عمل درمان کنید.

  • مصرف مواد غذایی فرآوری شده را به حداقل برسانید.
  • از نمک کمتر استفاده کنید.
  • در دوره نقاهت از مصرف دخانیات جلوگیری کنید.
  • مصرف آب در طول روز زیاد باشد.
  • از گن استفاده کنید.
  • قسمت های جراحی شده در ناحیه شکم را تمیز نگه دارید.
  • دو روز پس از جراحی ابدومینوپلاستی، پیاده روی را فراموش نکنید.
  • دارو های تجویز شده را به موقع مصرف کنید.

ممکن است پزشک شما، علاوه بر روش های بالا، راه های دیگری را برای درمان ورم ها پیشنهاد کند. در صورتی که ورم های شکم شما بهبود نیافت و ادامه پیدا کرد، به پزشک خود مراجعه نمایید.

قیمت ابدومینوپلاستیبهترین جراح ابدومینوپلاستی در شمال تهران

حال این سوال برای افرادی که در شمال تهران ساکن هستند، پیش می آید که بهترین جراح ابدو مینوپلاستی در شمال تهران کیست؟ کلینیک زیبایی درمانی تاپ کلینیک جراح ابدومینوپلاستی در شمال تهران می باشد. این کلینیک با دارا بودن جراحان متخصص در این حوزه، رضایت بیماران را همیشه کسب کرده است. شما قادر هستید از طریق 09394216199  با کلینیک زیبایی درمانی تاپ کلینیک در ارتباط باشید.

قیمت ابدومینوپلاستی

سالانه تمامی مخارج جراحی های زیبایی و درمانی تغییر می یابد که جراحی ابدومینوپلاستی نیز از این قبیل می باشد. ولی هزینه ای که پزشکان برا این افراد ارائه می دهند، امکان دارد اندکی با هم تفاوت داشته باشند. علاوه بر هزینه ای که پزشکان ارائه می دهد،  برخی موارد وجود دارد  که می تواند در هزینه جراحی ابدومینوپلاستی تاثیر گذار باشد.

پونزآن موارد به شرح زیر می باشد:

  • تخصص و مهارت جراح زیبایی شکم.
  • هزینه هایی که کلینیک و یا بیمارستان از بیمار دریافت می کند.
  • زمان انجام ابدومینوپلاستی.
  • اندازه پوست و چربی های اضافی که در شکم وجود دارد.
  • منطقه ای که این عمل در آن جا انجام می شود.
  • هزینه دستمزد همکاران و کادر درمان.
  • هزینه دارو هایی که پزشک تجویز می کند.
  • هزینه لباسی که در عمل پوشیده می شود.

ابدومینوپلاستی در شمال تهران

نتیجه گیری

شکل و فرم شکم، در ظاهر افراد تاثیر بسزایی دارد. برای این که مردم بتوانند ظاهری زیبا به شکم خود ببخشند، نوانایی این را دارند که به انجام جراحی ابدومینوپسلاتی اقدام کنند. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، این جراحی باید توسط یک متخصص انجام گردد. ما در این مقاله از تاپ کلینیک سعی کردیم جراحی ابدومینوپلاستی و بهترین جراح آن در شمال تهران را برای شما معرفی کنیم. چنانچه پس از مطالعه این مقاله نیاز به مشاوره داشتید، با شماره گیری 09394216199 با متخصصان تاپ کلینیک در ارتباط باشید.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیمنظور از عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

یکی از جراحی هایی که به افراد در ناحیه شکم ظاهری زیبا می بخشد، جراحی ابدومینوپلاستی می باشد.

سوالات متداول رینوپلاستیجراحی ابدومینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

جراح متخصص با برداشت پوست ها و چربی های اضافی شکم، یک شکم زیبا و سفت و همچنان عضله ای را برای شخص بیمار می بخشد.

سوالات متداول رینوپلاستیورم های ناشی از ابدومینوپلاستی چقدر طول می کشد؟

وجود این ورم ها در هر شخص متفاوت است و امکان دارد 1 الی 3 ماه طول بکشد تا رفع شود.

ابدومینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹