ماندگاری چربی تزریق شده به باسن چه میزان می باشد؟

ماندگاری چربی تزریق شده به باسن چه میزان می باشد؟

باسن خوش فرم و زیبا از همان زمان های گذشته تا به امروز باب بوده است. از این رو همیشه افراد به دنبال راهی برای زیباتر شدن و خوش فرم تر شدن باسن خود هستند.

ساده ترین راه افزایش زیبایی باسن تزریق چربی می باشد. اما سوال اینجاست که ماندگاری چربی تزریق شده به باسن چه میزان می باشد؟ با پاسخ این سوال در تاپ کلینیک همراه ما باشید.

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی جهت خوش فرم کردن و زیبا تر کردن باسن می باشد. چربی که جهت تزریق به باسن مورد استفاده قرار می گیرد از چربی های شکم و پهلوی فرد برداشت می شود.

این روش زیبا سازی باسن که طبیعی بوده و بدون موراد شیمیایی صورت می گیرد بدون عارضه می باشد. زیرا چربی های تزریق شده با بدن فرد سازگاری دارند و به همین دلیل ماندگاری این عمل بالاتر از روش های دیگر است.

البته این موضوع را بدانید که تزریق چربی تنها متخص به ناحیه باسن نبوده و شما می توانید چربی دریافت شده از بدن تان را به سایر نقاط صورت و بدن تان تزریق نمایید. دریافت چربی با استفاده از عمل لیپوساکشن و لیپوماتیک صورت می گیرد

تزریق چربی به باسنماندگاری چربی تزریق شده به باسن چه میزان می باشد؟

تزریق چربی به باسن یکی از روش های پر طرفدار می باشد زیرا که بدون عارضه بوده و چربی بطور مستقیم از بدن خود فرد دریافت می شود. اما سوال اینجاست که ماندگاری چربی تزریق شده به باسن چه میزان می باشد؟

بطور کلی چربی تزریق شده به باسن اگر در شرایط ایده آل قرار بگیرد تا چند سال برای شما باقی می ماند. البته این در صورتی که است که فرد برای اولین بار اقدام به تزریق چربی کرده باشد.

اگر فردی برای بار دوم عمل تزریق چربی به باسن را انجام دهد مطمئنا مدت زمان بیشتری در بدن وی باقی می ماند.

بطور کلی تزریق چربی به باسن از دوام بالایی برخوردار است. حدود 30 درصد از چربی تزریق شده به بدن تا مدت 6 ماه جذب می شود و مقدار باقی مانده تا مدت زمان طولانی باقی می ماند.

این نکته را به یاد داشته باشید که بعد از تزریق چربی به باسن نباید به دنبال کاهش وزن باشید. زیرا در صورت کاهش وزن ابتدا چربی های تزریق شده شما از بین می روند.

البته این را بدانید که عوامل فراوانی وجود دارد که در ماندگاری چربی تزریق شده به باسن تاثیر می گذارند. عواملی مثل نوع پوست، میزان جذب چربی در بدن، نوع فعالیت، نحوه حمام، رژیم غذایی، تخصص پزشک و… همگی در میزان ماندگاری چربی تزریق شده موثر هستند.

در صورتی که جراح تجربه کافی را داشته باشد می تواند بهترین و ماندگار ترین چربی را جهت تزریق از بدن شما خارج نمایید. از این رو بهتر است این عمل را با پزشکانی انجام دهید که تجربه کافی در این زمینه را دارند.

مزایای تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن نسبت به دیگر روش های خوش فرم کردن باسن برتری دارد. زیرا که این عمل بسیار طبیعی بوده و با استفاده از چربی بدن خودتان صورت می گیرد که هیچ گونه عارضه ای به همراه ندارد.

در حالی که در روش پروتز باسن ممکن است شما به مواد تزریق شده آلرژی داشته باشید که اصلا خوشایند نیست.

مزایای تزریق چربی به باسنهمچنین در روش پروتز باسن ین عمل با استفاده از برش جراحی صورت می گیرد که دوره نقاهت دارد و نوعی جراحی محسوب می شود. در حالی که تزریق چربی به باسن تنها از طریق آمپول صورت می گیرد و دوره نقاهت بسیار کمی دارد. همچنین رد هیچ جراحی بروی بدن شما باقی نمی ماند.

ماندگاری بالای تزریق چربی به باسن از دیگر مزایای این روش می باشد. در برخی افراد که سیستم بدنی شان چربی را به خود جذب می کند بهتر است جهت ماندگاری بالا چربی در چند مرحله به بدنشان تزریق گردد.

درضمن باید گفته شود هزینه تزریق چربی به باسن نسبت به پروتز باسن بسیار کمتر است. زیرا در تزریق چربی نیازی به خرید مواد نیست و مواد حجم دهنده که چربی است از بدن همان فرد گرفته می شود.

عوارض تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن معمولا با استفاده از بی حسی موضعی صورت می گیرد. اما در برخی مواقع باتوجه به شرایط بیمار لازم به بیهوشی می باشد.

پونزعوارض تزریق چربی به باسن عبارتند از:

  1. پس از انجام تزریق بیمار به مدت چند ساعت ممکن است دچار سرگیجه و تهوع شود.
  2. بعد از عمل تزریق چربی محلی ک از آن چربی برداشت شده و محلی که به آن تزریق شده تا دو هفته دچار تورم و کبودی می باشد.
  3. از دیگر عوارض تزریق چربی به ران و باسن، می‌توان به ترک خوردگی یا به اصطلاح، سلولیت در قسمت‌هایی از پوست باسن اشاره کرد.
  4. در برخی از مواقع به دلیل عدم تجربه کافی پزشک بیمار دچار عدم تقارن در باسن ها می شود. که البته ابن مسئله نگران کننده نیست و می توان با تزریق مجدد چربی این مشکل را برطرف نمود.
  5. و…

مراقبت های بعد از تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن نیز همانند سایر عمل ها نیاز به مراقبت دارد تا به بهبودی کامل برسد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به باسنپونزمراقبت های بعد از تزریق چربی به باسن عبارتند از:

  1. در صورتی که بعد از عمل درد داشتید می توانید از داروهای مسکن جهت از بین رفتن دردهایتان استفاده نمایید.
  2. بعد از جراحی شما به دو روز استراحت مطلق نیاز دارید.
  3. به مدت یک هفته بعد از عمل از انجام کارهای سنگین و ورزش کردن دوری کنید.
  4. بعد از اتمام جراحی در معرض تابش نور مستقیم آفتاب نباید قرار بگیرید.
  5. دارو های تجویز شده توسط پزشک را در وقت مقرر خود مصرف نمایید.
  6. پانسمان خود را روزی یکبار عوض کنید.
  7. برای جلوگیری از برخورد شی به محل برداشت شده و تزریق شده بهتر است تا چند هفته بعد از جراحی از گن مخصوص استفاده نمایید.
  8. مصرف فراوان میوه و سبزیجات در بهبود سریع تر به شما کمک می کند.
  9. از مصرف الکل و سیگار به شدت خودداری نمایید.
  10. و…

نتیجه گیری

امروزه تزریق چربی به باسن یکی از رایج ترین روش های خوش فرم سازی باسن بوده که در میان خانم های جوان بسیار پر طرفدار می باشد. در ما به بحث مهم ماندگاری چربی تزریق شده به باسن پرداختیم و این موضوع را بطور دقیق به شما شرح دادیم.

اگر قصد تزریق چربی به باسن را دارید می توانید این جراحی را به بهترین شکل ممکن در تاپ کلینیک انجام دهید.

سوالات متداول

آیا می توان از چربی شکم براشت و به باسن تزریق کرد؟

بله شما می توانید از چربی شکم تان برداشته و به باسن تان تزریق کنید.

معمولا چند درصد از چربی تزریق شده به باسن جذب می شود؟

بطور میانگین حدود 30 درصد از چربی تزریق شده به باسن جذب می شود.

برای ماندگاری بهتر چربی تزریق شده به باسن چه کاری انجام دهید؟

برای ماندگاری بهتر چربی تزریق شده به باسن بهتر است وزن خود را کنترل نمایید و از حمام آب گرم خود داری کنید.

تزریق چربی به باسن



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹