بهترین جراح ابدومینوپلاستی در غرب تهران


بیشتر افراد برای این که بتوانند چربی های اضافی شکم خود را حذف و حجم آن را کاهش دهند، توانایی این را دارند که در از جراحی ابدو مینوپلاستی استفاده کنند. این جراحی زیبایی برای افرادی مناسب که از حالت و ظاهر شکم خود به خوبی اطلاع دارند و می خواهند سریع حجم آن را کاهش دهند. ما در این مقاله از تاپ کلینیک می خواهیم بهترین جراح ابدومینوپلاستی در غرب تهران را برای شما معرفی کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

چرا باید جراحی ابدو مینو پلاستی انجام دهیم؟

هر شخصی که دارای چربی های اضافی در اطراف شکم و پهلو ها می باشد، خیلی خوب درک می کند که این مشکل چقدر آزار دهنده می باشد. این افراد هر چقدر که بخواهند برای خود در مورد این مشکل تلقین کنند که مشکلی با آن ندارند، در کوچک ترین موارد چون لباس پوشیدن دوست دارند از آن رها یابند.

این افراد با انجام عمل ابدومینوپلاستی، توانایی این را دارند که در کمترین زمان از شر چربی های اضافی خلاص شوند. این عمل زیبایی به سه روش آبدومینوپلاستی کامل، مینی ابدومینوپلاستی یا همان کوچک و ابدومینوپلاستی گرداگرد انجام می شود که در زیر بطور کامل آن ها را توضیح داده ایم.

آبدومینوپلاستی کامل: این روش با ایجاد دو برش در قسمت وسطی ناف و پایینی شکم انجام می شود. برخی مواقع امکان دارد پزشک ناف را در ابدومینوپلاستی کامل جابه جا کند. و با این کار بافت و پوست های اضافی را جدا سازد

چرا باید جراحی ابدو مینو پلاستی انجام دهیم؟آبدومینوپلاستی کوچک (مینی ابدومینوپلاستی): برشی که در این روش ایجاد می شود، نسبت به برش ابدومینوپلاستی کامل، کوچک تر است. ابدومینوپلاستی کوچک یا همان مینی ابدومینوپلاست مناسب کسانی هست که در قسمت پایینی ناف، چربی های زخیره شده دارند.

ابدومینوپلاستی گرداگرد: این روش مربوط به قسمت های پشت کمر می باشد. در ابدومینوپلاستی گرداگرد یک بار به روی شکم و یک بار  به پشت قرار می گیرد تا پوست و چربی های اضافی شکم کامل از بدن حذف شود.

بهترین جراح ابدو مینو پلاستی در غرب تهران کیست؟

هنگامی که بهترین پزشک ابدومینوپلاستی در غرب تهران را جستوجو می کنید، پزشکان بسیار زیادی را برای شما معرفی می کند. ولی کلینیک زیبایی درمانی تاپ کلینیک دارای جراحان ابدومینوپلاستی می باشد که در غرب تهران بیماران خود را درمان می کند. شما برای این که بتوانید با این کلینیک زیبایی در ارتباط باشید، توانایی این را دارید که با شماره گیری 09394216199 با کلینیک تاپ کلینیک در تماس باشید.

 

جراحی ابدومینوپلاستی چه عوارضی دارد؟

چون جراحی ابدومینوپلاستی یک جراحی تهاجمی به حساب می آید، امکان دارد هر شخص بیمار پس از جراحی با برخی عوارض روبه رو شود. اگر شما برا انجام این جراحی زیبایی بهترین جراح را برای خود انتخاب کنید، می توانید احتمال بروز این عوارض را به حداقل برسانید. گاهی پیش می آید که بیمارانی که ابدومینوپلاستی انجام داده اند با مواردی عوارضی از قبیل هماتوم یا جمع شدن خون روبه رو شوند.

جراحی ابدومینوپلاستی چه عوارضی دارد؟یکی دیگر از عارضه هایی که احتمال وقوع آن در بیماران پس از ابدومینوپلاستی کم است، لخته شدن خون می باشد. پزشک با دارو هایی که برای بیمار تجویز می کند، باعث می شود این عوارض در شخص کاهش یابد. در ادامه به دیگر عوارض این عمل می پردازیم.

عوارض جراحی ابدومینوپلاستی

  • ایجاد عفونت
  • باقی ماندن جای برش های ایجاد شده
  • وجود کبودی
  • بی حسی در ناحیه شکم
  • تشکیل لخته خون
  • حالت تهوع به دلیل تزریق بیهوشی

آیا در عمل ابدومینوپلاستی جای زخم روی شکم باقی می ماند؟

یک برش افقی در جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی انجامی می گردد که جای آن پس از عمل باقی می ماند. در برخی موارد چون در روش ابدومینوپلاستی کامل که در بالا به آن اشاره شد، دو برش در ناحیه شکم ایجاد می شود که دو جای زخم باقی می ماند. این جای زخم ها از طریق لباس ها می تواند پوشیده شود. ولی امکان دارد برخی افراد از این شرایط راضی نباشند.

آیا در عمل ابدومینوپلاستی جای زخم روی شکم باقی می ماند؟نتیجه گیری

ما در این مقاله از تاپ کلینیک سعی کردیم جراحی ابدومینوپلاستی را به همراه بهترین جراح آن در غرب تهران را برای شما توضیح داده و معرفی کنیم. شما توانایی این را دارید که با مراجعه به این پزشک بهترین جراحی ابدومینوپلاستی را تجربه نمایید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم.

چنانچه در خصوص این مقاله سوالی در ذهنتان ایجاد شد که پاسخی برای آن نیافتید، باشماره گیری 09394216199 پاسخ خود را از متخصصان تاپ کلینیک دریافت نمایید. متخصصان تاپ کلینیک در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیجراحی ابدومینوپلاستی به چند روش انجام می شود؟

این عمل زیبایی به سه روش آبدومینوپلاستی کامل، مینی ابدومینوپلاستی یا همان کوچک و ابدومینوپلاستی گرداگرد انجام می شود.

سوالات متداول رینوپلاستیچند برش در ابدومینوپلاستی کامل ایجاد می شود؟

این روش با ایجاد دو برش در قسمت وسطی ناف و پایینی شکم انجام می شود.

سوالات متداول رینوپلاستیمینی ابدومینوپلاستی یا همان ابدومینوپلاستی کوچک مناسب چه کسانی می باشد؟

ابدومینوپلاستی کوچک یا همان مینی ابدومینوپلاست مناسب کسانی هست که در قسمت پایینی ناف، چربی های زخیره شده دارند.

سوالات متداول رینوپلاستیآیا جراحی ابدومینوپلاستی عوارضی دارد؟

بله، چون جراحی ابدومینوپلاستی یک جراحی تهاجمی به حساب می آید، امکان دارد هر شخص بیمار پس از جراحی با برخی عوارض روبه رو شود.

ابدومینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹