بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک

افرادی که با انجام فعالیت های ورزشی متعدد نتیجه مورد علاقه خود را در ناحیه شکم دریافت نکرده اند، با انجام جراحی ابدومینوپلاستی توانایی این را دارند که ظاهر مد نظر خود را در شکم خود مشاهده کنند. ما در این مقاله از تاپ کلینیک بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک تهران را برای شما معرفی می کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

جراحی ابدومینوپلاستی

افرادی که بدلیل چربی های اضافی در ناحیه شکمی خود ناراضی هستند، از طریق این جراحی زیبایی می توانند به ظاهر ایده آل خود برسند. خانم هایی که بدلیل مشکلات متعدد چون بارداری و زایمان، دچار شل شدگی پوست شوند، توانایی این را دارند که این مشکلات را با انجام عمل ابدومینوپلاستی رفع کنند.

لازم به ذکر است که افرادی که به انجام این عمل اقدام کرده اند، می بایست تلاش بر این باشند که وزن اضافه نیارند. در ادامه می خواهیم به مراحل انجام آن بپردازیم.

مراحل جراحی ابدومینوپلاستی

پونزدر این بخش از مقاله می خواهیم مراحل ابدومینوپلاستی را برای شما ارائه دهیم که به شرح زیر می باشد:

مرحله اول:  برای این که شخص بیمار دردی در حین جراحی حس نکند، جراح ابتدا به آن بیهوشی تزریق می کند. در این صورت درد برش ایجاد شده را حس نمی کند.

مرحله دوم:  بعد از این که شخص بیمار بیهوش شد، جراح برای این که ابدومینوپلاستی را شروع کند، با توجه به شرایط جسمی بیمار، برش هایی در ناحیه شکمی بیمار ایجاد می کند.

مرحله سوم: سومین مرحله این عمل، برداشتن چربی های اضافی از قسمت شکمی شخص بیمار می باشد. در این مرحله امکان دارد جراح برای برداشتن چربی ها از روش لیپوساکشن استفاده کند.

مرحله چهارم:  بعد از ایجاد برش و حذف چربی های اضافی، جراح بخیه های مورد نیاز برای برش های ایجاد شده می زند.

مراحل جراحی ابدومینوپلاستیعوارض جراحی ابدومینوپلاستی

پونزمانند هر جراحی، جراحی ابدومینوپلاستی نیز برخی عوارض را به همراه دارد که در زیر توضیح داده شده است:

  1. عفونت: وجود عفونت از شایع ترین عوارضی می باشد که هر شخص پس از انجام ابدومینوپلاستی دچار آن می شود. علت رخ دادن این عارضه، استفاده از دخانیات می باشد. بعد از عمل مصرف دخانیات را تا مدتی کنار بگذارید.
  2. جای زخم: برش هایی که در جراحی ابدومینوپلاستی ایجاد می شود، پس از دوره نقاهت، جای آن ها باقی می ماند که امکان دارد برای برخی افراد خوشایند نباشد.
  3. خونریزی: یکی دیگر از عوارضی که افراد امکان دارد پس از جراحی با آن مواجه شوند، خونریزی می باشد. برای این که شما با این عارضه روبه رو نشوید، لازم است چند هفته پیش از ابدومینوپلاستی، مصرف دارو های آسپرین دار را به حداقل برسانید.
  4. آسیب بافت: اگر جراحی که وظیفه این عمل را به عهده گرفته است، تجربه کافی برای آن نداشته باشد، امکان دارد به بافت های ناحیه جراحی آسیب بزند. شایان ذکر است که مصرف دخانیات وضعیت این زخم ها را بدتر می کند.

مزایا ابدومینوپلاستی

  • مشکل شل شدگی و افتادگی پوست شکم رفع می شود.
  • مدت زمانی که شخص بیمار بستری می شود، بسیار کم است.
  • پوست شکم صاف و سفت می شود.
  • دوره ای که بیماران برای نقاهت طی می کنند، بسیار کوتاه است.
  • ترک های پوستی از بین می رود.
  • داشتن خونریزی کمتر

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک کیست؟

جراحان زیادی در ونک هستند که در عمل ابدومینوپلاستی انجام می دهند، ولی کلینیکی که به جرئت می توان گفت در انجام جراحی ابدومینوپلاستی متخصصان زیادی دارد، کلینیک زیبایی درمانی تاپ کلینیک می باشد.

این کلینیک زیبایی درمانی بدلیل دارا بودن متخصصان بسیار در حوزه جراحی های زیبایی، سابقه ای نداشته اند که بیماری از عملی که انجام داده است ناراضی باشد. شماره تماس با این کلینیک زیبایی 09394216199 می باشد.

 نحوه انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونکپونزخدماتی که کلینیک تاپ کلینیک ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • جراحی ابدومینوپلاستی یا همان شکم
  • جراحی بینی
  • جراحی زیبایی سینه
  • جراحی زیبایی پلک
  • جوانسازی پوست صورت
  • لیفتینگ صورت
  • تزریق بوتاکس
  • جراحی زیبایی گوش
  • و …

 نحوه انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک

حال این سوال برای افراد ساکن در ونک پیش می آید که چگونه باید بهترین جراح در ونک را پیدا کنیم؟ شما برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. تحقیق و مطالعه

شما اول از همه می بایست اسامی تمامی جراحان این عمل زیبایی را از وبگاه ها پیدا کرده و بازخورد افراد بیمار نسبت به این پزشکان را مطالعه کنید.

  1. مشاوره

برای این که بهترین جراح را پیدا کنید، با جراهان مختلف مشورت کنید. در این مشاوره از میزان تجربه، تحصیلات مدارک و روش هایی که از آن در عمل استفاده می کند، مطلع شوید.

  1. نمونه‌ کارها

تمامی تصاویر پیش و پس از بیماران در ابدومینوپلاستی را مشاهده کرده و بدانید نتیجه ای که دریافت کرده اند در چه حد رضایتبخش می باشد.

  1. تخصص

از پزشکی که برای این جراحی انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که تجربه و مهارت کافی در انجام این عمل را دارد.

  1. انجام ملاقات شخصی

پس از این که از راه دور بصورت تلفنی یا مجازی مشاورات لازم را دریافت کردید، سعی کنید با پزشک یک ملاقات حضوری داشته باشید. در این صورت خواهید دانست، مشاوره هایی که پزشک برای شما ارائه می دهد، در چه حد است و رابطه او با بیمار چگونه می باشد.

  1. جراح ابدومینوپلاستیمطالعه بیشتر

سعی کنید تمامی مطالب در خصوص جراحی ابدومینوپلاستی از قبیل هزینه جراحی و بستری، مدت زمان دوره نقاهت، عوارض و مزایی آن و … مطالعه کنید.

  1. نظرات بیماران قبلی

بیمارانی که به آن پزشکان مراجعه کرده اند، مطمئنا نظر هایی در خصوص جراح مجرب در اشتراک گذاشته اند. این نظرات در تصمیم گیری شما نقش بسزایی خواهد داشت.

  1. تأییدیه‌ها و مجوزها

حتما مطمئن شوید که جراح مجرب مجوز های مورد نیاز برای انجام این عمل زیبایی را دارد.

نتیجه گیری

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، بهترین جراحان متخصص در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی در کلینیک زیبایی تاپ کلینیک حضور دارند،  شما همچنان با شماره گیری 09394216199 توانایی این را دارید که مشاوره لازم در خصوص بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک را از متخصصان تاپ کلینیک دریافت کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیاولین مرحله جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

برای این که شخص بیمار دردی در حین جراحی حس نکند، اولین مرحله این است که جراح به بیمار بیهوشی تزریق می کند. در این صورت درد برش ایجاد شده را حس نمی کند.

سوالات متداول رینوپلاستیشایع ترین عارضه پس از جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

وجود عفونت از شایع ترین عوارضی می باشد که هر شخص پس از انجام ابدومینوپلاستی دچار آن می شود.

سوالات متداول رینوپلاستیچرا باید حداقل یک بار با جراح مشاوره حضوری داشت؟

زیرا در این صورت خواهید دانست، مشاوره هایی که پزشک برای شما ارائه می دهد، در چه حد است و رابطه او با بیمار چگونه می باشد.

ابدومینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹