لیست بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تجریش

هترین جراح ابدومینوپلاستی در تجریش

جراحی ابدومینوپلاستی جز جراحی های پیچیده به حساب می آید. در این صورت جراحی که برای این عمل انتخاب می شود لازم است مهارت و تجربه زیادی داشته باشد. انتخاب جراح بی تجربه برای این کار امکان دارد برای شخص بیمار عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. ما در این مقاله از تاپ کلینیک می خواهیم شما را با لیستی از بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در تجریش آشنا سازیم.

منظور از جراحی زیبایی شکم چیست؟

جراحی ابدومینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی شکم برای این که پوست و چربی های اضافی شکم از بدن حذف شود، انجام می گیرد. این جراحی باعث می شود شخص بیمار شکمی صاف، سفت و ماهیچه ای داشته باشد. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، این عمل زیبایی یک جراحی پیچیده می باشد. وضعیت جسمانی شخص بیمار نقش بسزایی در انجام این عمل دارد.

به همین دلیل وضعیت جسمانی بیماران باید قبل از انجام جراحی به صورت کامل توسط پزشک بررسی گردد. این جراحی بهترین روش برای رهایی از چربی های اضافی شکم می باشد. در ادامه به جراحی شکم برای لاغری می پردازیم.

جراحی شکم برای لاغری

ابدومینوپلاستی آخرین گزینه می باشد که می توان برای لاغری انتخاب کرد. اگر شما جز بانوانی هستید که می خواهید باردار شوید، شایان ذکر است که این جراحی زیبایی را پس از بارداری انجام دهید. زیرا اگر بانوان این جراحی را انجام دهند، ماهیچه هایی که در شکم وجود دارند به صورت عمودی سفت می شود. در این صورت اگر بانوان پس از جراحی ابدومینوپلاستی باردار شوند، ماهیچه های سفت شده باز می شوند.

جراحی شکم برای لاغریبه چه افرادی عمل زیبایی ابدومینوپلاستی توصیه نمی شود؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد اولین کسانی که برای این جراحی زیبایی مناسب نیستند، بانوانی می باشند که  قصد باردار شدن دارند. این افراد می بایست پس از جراحی باردار شوند. در غیر این صورت ماهیچه های سفت شده در شکم در اثر بارداری باز می شوند.

برخی بانوان که قصد لاغری دارند، قبل از جراحی ابدومینوپلاستی باید به وزن بدنی ایده آل خود برسند، بعد برای جراحی ابدومینوپلاستی اقدام نمایند.

تمامی مواردی که می تواند مانع انجام جراحی ابدومینوپلاستی شود، پس از بررسی هایی که پزشک انجام می دهد به شخص بیمار ارائه می شود.

لیست بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در تجریش

کلینیک زیبایی درمانی تاپ کلینیک یکی از کلینیک هایی می باشد که در حوزه ابدومینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی سینه فعالیت می کند. این کلینیک زیبایی با دارا بودن جراحان متعدد بهترین نتایج را برای افراد متقاضی فراهم می کند. شما برای این که بتوانید با تاپ کلینیک در ارتباط باشید، توانایی این را دارید که با شماره 09394216199 در تماس باشید.

آمادگی پیش از جراحی ابدومینوپلاستی

مصرف دخانیات چون سیگار، توانایی این را دارد که عوارض ناشی از جراحی ابدومینوپلاستی را افزایش دهد. با توجه به دوره نقاهت پزشک زمان مصرف دخانیات یا همان سیگار را برای شما تعیین خواهد کرد. در این صورت شما لازم است تا آن مدت مصرف سیگار را متوقفد کنید.

افزون بر آن یک ماه قبل از این عمل زیبایی شکم و  دو هفته پس از آن مصرف نیکوتین و ادامس و … جلوگیری کند. در نتیجه هر چه مصرف سیگار در این جراحی به تاخیر بیفتد، برای شخص بیمار بهتر خواهد بود.

لیست بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در تجریشعوامل تاثیر گذار بر انتخاب روش ابدومینوپلاستی

دور موردی که نقش بسزایی در انتخاب روش مناسب انجام جراحی ابدومینوپلاستی دارد، میزان چربی های اضافی و افتادگی پوست می باشد. این دو مورد برای پزشک تعیین می کند که کدام روش برای شخص بیمار مناسب می باشد. اگر شخص بیمار فقط دارای چربی های اضافی در ناحیه شکم خود باشد و هیچ گونه افتادگی پوست نداشته باشد، جراح می تواند با روش لیپوماتیک چربی های اضافی را از بدن شخص بیمار حذف کند.

بانوانی که بارداری نداشته اند، به دلیل تجمع زیاد چربی ها ی توانند روش لیپوماتیک را برگزینند. ولی اگر افزون بر چربی ها افتادگی پوست و ترک ها پوستی دیده شود، شخص بیمار باید به عمل باز یا همان ابدومینوپلاستی بپردازد. در برخی مواقع پزشک علاوه بر ابدومینوپلاستی، روش لیپوماتیک را نیز در شکم بیمار اعمال می کند.

مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی

پس از این که جراح عمل را به اتمام رساند، بر برش ها بخیه زده بر روی آن ها پانسمان می گذارد. آن چیزی که شخص بیمار لازم است پس از جراحی انجام دهد، پوشیدن گن های مخصوص جهت فرم دهی به بدن می باشد. بخیه هایی که بر برش ها زده می شود، اکثرا از نوع جذبی می باشد. گاه پیش می آید که پزشک از بخیه های غیر جذبی  استفاده می کند.

برخی افراد از لحاظ جسمانی و بدنی، دارای بدنی فعال می باشند. این افراد لازم است از انجام فعالیت های سنگین به مدت 1 الی 2 ماه خودداری کند.

این که شخص بیمار پس از جراحی چگونه دراز بکشد یا بخوابد، پس از جراحی پزشک ارائه خواهد داد. برای این که بیمار بتواند وضعیت جسمانی سابق خود را بدست آورد، لازم است چند ماه از جراحی ابدومینوپلاستی سپری شده باشد. برای این که شخص بیمار بتواند نتیجه ایده آل خود را از این جراحی زیبایی دریافت کند، لازم است انجام فعالیت های ورزشی مناسب و رژیم غذایی را رعایت نماید.

مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستیتمامی مراقبت هایی که پس از جراحی ابدومینوپلاستی از طرف پزشک برای شخص بیمار اراه می گردد باید رعایت شود.

پونزبرخی از آن مراقبت ها به شرح زیر می باشد:

  • شخص بیمار باید به مدت 1 الی 2 ماه جهت رفع تورم های ناشی از عمل، از گن های مخصوص استفاده کند.
  • چون چربی و پوست های اضافی بدن از ناحیه شکم حذف شده است، شخص بیمار باید بمدت 1 ماه از شکم بند ها استفاده کند.

شایان ذکر است که مدت زمان استفاده از گن یا شکم بند، به شرایط شخص بیمار بستگی دارد.

نتیجه گیری

چون جراحی ابدئمینوپلاستی یکی جراحی پیچیده می باشد، انتخاب بهترین جراح برای انجام این عمل بسیار ضروری می باشد. ما در این مقاله از تاپ کلینیک سعی کردیم لیستی از بهترین جراحان ابدومینوپلاستی را برای شما ارائه دهیم. شما توانایی این را دارید که با شماره گیری 09394216199 سولات خود در خصوص این مقاله را به متخصصان تاپ لینیک مطرح کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیدو مورد مهم در عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

دور موردی که نقش بسزایی در انتخاب روش مناسب انجام جراحی ابدومینوپلاستی دارد، میزان چربی های اضافی و افتادگی پوست می باشد.

سوالات متداول رینوپلاستیافرادی که بدن فعالی دارند به چه مدت باید انجام فعالیت های سنگین را کنار بگذارند؟

برخی افراد از لحاظ جسمانی و بدنی، دارای بدنی فعال می باشند. این افراد لازم است از انجام فعالیت های سنگین به مدت 1 الی 2 ماه خودداری کند.

سوالات متداول رینوپلاستیشخص بیمار جهت رفع تورم ناشی از ابدومینوپلاستی، به چه مدت باید گن بپوشد؟

شخص بیمار باید به مدت 1 الی 2 ماه جهت رفع تورم های ناشی از عمل، از گن های مخصوص استفاده کند.

سوالات متداول رینوپلاستیشخص بیمار پس از ابدومینوپلاستی، به چه مدت باید شکم بند بپوشد؟

چون چربی و پوست های اضافی بدن از ناحیه شکم حذف شده است، شخص بیمار باید بمدت 1 ماه از شکم بند ها استفاده کند.

ابدومینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹