بهترین دکتر جراحی پروتز سینه در قیطریه

بهترین دکتر جراحی پروتز سینه در قیطریه

امروزه بیشتر بانوانی که به جراحی زیبایی رو می آورند، برای بزرگ کردن سینه های خود می باشد. در کلینیک های زیبایی تنها راهی که برای بزرگ کردن سینه استفاده می شود، پروتز سینه می باشد. ما در این مقاله از تاپ کلینیک سعی کردیم تمامی اطلاعات در خصوص پروتز سینه را توضیح داده و بهترین دکتر جراحی پروتز سینه در قیطریه را برای شما معرفی کنیم.

منظور از پروتز سینه چیست؟

این جراحی زیبایی برای بزرگ کردن اندازه سینه ها انجام می شود و سینه ها را متقارن می سازد. این جراحی به دو روش قابل انجام است. روش اول این است که از دیگر نقاط بدن چربی گرفته و به سینه تزریق می شود. این روش کاملا طبیعی می باشد. روش دوم که رایج تر می باشد، کاشت پروتز در سینه است.

افرادی برای این جراحی زیبایی رو می آورند که از سینه های کوچکی برخوردار هستند. یا بدلیل لاغری، شیر دهی یا بارداری و … سایز قبلی سینه های خود را از دست داده اند. و برخی افراد این جراحی را برای تناسب اندام انجام می دهند.

این جراحی علاوه بر بزرگ کردن سایز سینه ها، باعث می شود تقارن ایجاد کند. البته بانوان زمانی باید جراحی پروتز سینه کنند که رشد سینه آن ها به پایان رسیده باشد. در ادامه چگونگی انجام این جراحی می پردازیم.

چگونه پروتز سینه انجام می‌شود؟

در این جراحی زیبایی چربی و پروتزی که در سینه قرار می گیرد، پشت ماهیچه های قفسه سینه یا بافت پستان ها می باشد که سینه ها را به اندازه یک فنجان بزرگ تر می کند. قابل ذکر است که پروتز سینه تفاوت های زیادی با لیفت سینه دارد و یکی نیستند.

لیفت سینه برای بانوانی انجام می شود که سینه های افتان دارند. پروتز های که برای سینه قرار می گیرند با سیلیکون و نمک پر شده اند. با وجود این که پروتز نمکی بهتر بوده و سیلیکونی انتقاد های بسیاری داشته است، ولی همچنان افرادی هستند که سیلیکونی را برای پروتز انتخاب می کنند.

چگونه پروتز سینه انجام می‌شود؟روش‌های انجام پروتز سینه

پروتز سینه جز جراحی هایی می باشد که سرپایی انجام می گردد و شخص بیمار توانایی این را دارد که در همان روز از کلینیک یا بیمارستان ترخیص شود. این جراحی زیبایی با بیهوشی انجام می گردد تا شخص بیمار در حین جراحی دردی را احساس نکند.

پونزاین جراحی با سه برش ایجاد شده انجام می گیرد که آن برش ها به شرح زیر می باشد:

  • زیر پستان
  • زیربغل
  • بافت اطراف نوک پستان

سپس جراح با توجه به برش های ایجاد شده فضایی برای قرار دادن ایمپلنت در پشت سینه ایجاد می کند. ایمپلنت هایی که قرار می گیرد، لازم است در مرکز پستان باشد. کپسول های نمکی که برای سینه قرار می گیرند، توسط پزشک با آب و نمک پر می شود. ولی کپسول های سیلیکونی از قبل پر شده اند.

بهترین دکتر جراحی پروتز سینه در قیطریه تهران

حال این سوال برای کسانی که در قیطریه تهران ساکن هستند، پیش می آید که بهترین دکتر جراحی پروتز سینه در قیطریه کیست؟ تاپ کلینیک از جمله بهترین هایی می باشد که در حوزه پروتز سینه فعالیت می کند. اگر می خواهید با ایشان در ارتباط باشید، شماره 09394216199 تماس بگیرید.

عوارض انجام پروتز سینه

اقداماتی که پزشک برای شخص بیمار پس از پروتز سینه ارائه می دهند باید رعایت شود.

پونزدر غیر این صورت با یک سری عوارض روبه رو خواهند شد که آن عوارض به شرح زیر می باشد:

  • خونریزی
  •  کبودی
  • درد در ناحیه سینه
  • عفونت در اطراف ایمپلنت و یا محلی که جراحی شده است
  • انقباض کپسول پروتز سینه
  • نشتی یا پارگی پروتز
  •  تشکیل بافت اسکار داخل پستان
  • راحت نبودن در مورد پستان ها. البته این حس موقتی می باشد
  • اگر جراحی به درستی انجام نشود سبب تجمع مایعات در ناحیه ایمپلنت می شود
  • زخم شدید پوست
  • عرق کردن بیش از حد شبانه

عوارض انجام پروتز سینهپونزبرخی عوارض نیز وجود دارد که در صورت مشاهده باید به پزشک مراجع شود که عبارت اند از:

  • تب
  • سرخی و جود رگ های قرمز در اطراف سینه
  • حس داغی در ناحیه برش شده

اقدامات بعد از پروتز سینه

افرادی که جراحی سینه داشته اند می بایست از لباس زیر های ورزشی استفاده کنند. بعد از جراحی امکان دارد که در ناحیه جراحی احساس درد داشته باشید که پزشک برای شما دارو های لازمه را تجویز خواهد کرد. لازم به ذکر می باشد که از پزشک مجرب برای فعالیت های روزانه خود دریافت کنید.

چنانچه جز افرادی می باشید که باید به کار بروند، لازم است حداقل به مدت یک هفته استراحت کنید. و اگر می خواهید فعالیت های ورزشی سنگین را شروع کنید، می بایست حداقل از دوره نقاهتتان 2 هفته سپری شده باشد.

شما لازم است به مدت چند هفته از انجام فعالیت هایی که به سینه شما فشار می آورد و باعث می شود فشار خون و ضربان قلب شما افزایش پیدا کند، جلوگیری کنید. چنانچه مراقبت های پزشک را رعایت نکرده و استراحت مطلق نداشته باشید و همچنان فعالیت هایی انجام دهید که سبب حرکت پستان های شما شود، امکان دارد درد شدیدی در ناحیه سینه حس کنید.

در جلسات بعدی که با پزشک خود ملاقات می کنید، پزشک بخیه ها و لوله های لازم برای تخلیه را از شما بر می دارد. این جراحی تضمینی ندارد که برای همیشه باشد.

شما می بایست پس از جراحی یک زندگی سالمی را برای خودتان برنامه ریزی کنید و مصرف دخانیات را کنار بگذارید. زیرا مصرف دخانیات دوره نقاهت را سخت می کند. قابل ذکر است که در ایام آینده امکان جایگزینی ایمپلنت جدید وجود دارد.

اقدامات قبل از پروتز سینهاقدامات قبل از پروتز سینه

شما باید اقداماتی که پزشک قبل از جراحی برای شما ارائه داده است را به درستی رعایت نمایید. شما مصرف دخانیات از جمله سیگار را لازم است قبل از پروتز سینه ترک کنید. زیرا سیگار امنیت بدنی شما را کاهش داده و باعث می شود دچار عوارضی چون عفونت شوید.

نتیجه گیری

همانطور که در مقاله بالا به آن اشاره کردیم، پروتز سینه علاوه بر این که سینه ها را بزرگ تر می کند به آن ها تقارن نیز می دهد. ما در این مقاله از تاپ کلینیک هم به پروتز سینه پرداختیم و بهترین دکتر جراح پروتز سینه در قیطریه را برای شما معرفی کردیم. اگر در خصوص پروتز سینه نیاز به مشاوره دارید، با شماره گیری 09394216199 از متخصصان تاپ کلینیک مشاوره رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیمنظور از پروتز سینه چیست؟

این جراحی زیبایی برای بزرگ کردن اندازه سینه ها انجام می شود و سینه ها را متقارن می سازد.

سوالات متداول رینوپلاستیجنس ایمپلنت هایی که برای پروئتز در سینه قرار می گیرند چیست؟

پروتز های که برای سینه قرار می گیرند با سیلیکون و نمک پر شده اند.

سوالات متداول رینوپلاستیچرا قبل از پروتز سینه لازم است سیگار را ترک کرد؟

زیرا سیگار امنیت بدنی شما را کاهش داده باعث می شود دچار عوارضی چون عفونت شوید.

پروتز سینه



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹