چک آپ کامل قبل از عمل ابدومینوپلاستی

 

شما لازم است قبل از انجام هر عملی یک سری آزمایشاتی را انجام دهید  تا از وضعیت روانی بدن و سلامتتان اطمینان حاصل شود. و سطح هورمون ها و موارد مختلف در بدن سنجیده شود معمولا نوع و تعداد این آزمایشات در عمل های مختلف باهم تفاوت دارد زیرا در هر یک از عمل ها یک قسمت خاصی از بدن بیشتر مورد توجه است ولی بصورت کلی معمولا از چکاپ کامل استفاده میشود تا بتوان از تمام وضعیت بدن اطلاعات کامل به دست آورد.

حتی اگر شما احتمال میدهید که در سلامت کامل هستید باید این آزمایشات را قبل عمل انجام دهید و بدون آن نمیتوانید مجوز عمل را دریافت نمیاید. عمل ابدومینوپلاستی هم از این قضیه مثتسنی نیست و شما باید حتما قبل از این عمل چکاب کامل را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مراحل انجام چکاپ کامل قبل عمل ابدومینوپلاستی آشنا کنیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

آشنایی با ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا عمل جراحی زیبایی شکم، یک نوع جراحی زبیابی است که بمنظور بهبود شکل شکم و ناحیه تناسلی انجام میشود. این عمل جراحی معمولاً برای افرادی که دارای پوست و بافت اضافی در ناحیه شکم هستند، انجام می‌شود. در این جراحی، پوست و بافت اضافی بریده شده و عضلات شکم فشرده میشود و در جای خود قرار می‌گیرند، این عمل جراحی معمولاً بعد از کاهش وزن چشمگیر، بارداری چندگانه یا فعاليت های سخت تجارب زيادي را تجربه کرده است. قبل از این جراحی باید یه سری آزمایشات انجام دهید که بسیار حائز اهمیت است و در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

دلایل اهمیت انجام آزمایشات قبل از عمل جراحی

انجام عمل جراحی یک کار حساس به شمار می رود  بخصوص که در عمل ابدومینوپلاستی که نیازمند این است که چربی و پوست اضافه بیمار جدا شود. پزشک هم قبل از اینکه این عمل را بر روی بیمار انجام دهد و باید از وضعیت بیمار آگاه شود این کار هم به دو روش انجام میشود یک اینکه پزشک با بیمار جلسه  مشاوره برگزار میکند و بیمار سابقه بیماری های خود را میگوید برای مثال اگر فرد سابقه لخته شدن خون را داشته باشد ممکن بعد از عمل در دوران نقاهت خود به مشکل بر بخورد . روش دوم هم انجام همین چکاپ های پزشکی است.

این آزمایشات دارای اهمیت بسیار بالایی هستند و باید با دقت بالایی انجام شود. مرکز آزمایشگاهی لیماطب با دارا بودن پرسنل متخصص و بروز ترین تکنولوژی روز آماده انجام تمام آزمایش های پزشکی و چکاپ کامل قبل از عمل است. لیما طب دارای سال ها سابقه در خسان در زمینه انجام آزمایشات پزشکی است که شما میتوانید با انجام ازمایشات خود در مرکز لیما طب میتوانید از دقت آزمایشات پزشکی خود اطمینان کامل داشته باشید.

انواع ابدومینوپلاستیانواع ابدومینوپلاستی

بعد از بررسی دلایل انجام چکاب بیایید به انواع ازمایشات مینی ابدومینوپلاستی بپردازیم:

ابدومینوپلاستی کلاسیک یا کامل

در این نوع از عمل برشی وسیع در زیر شکم انجام میشود و پوست چربی های اضاقه تخلیه شده و عضلاتی که ضعیف شده اند زیر بالا و پایین شکم سفت میشوند.

مینی ابدومینوپلاستی

در روش دوم یک برش کوچک در زیر شکم ایجاد میشود و بدون اینکه جای ناف تغییر کند این عمل انجام میشود.

مراحل جراحی ابدومینوپلاستی

هر عمل جراحی دارای مراحلی است که برخی از این مراحل قبل عمل انجچام میشود و برخی دیگر نیز بعد از آن ودر دوران نقاحت صورت میگیرد. در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم به شما بگوییم که در طول  فرایند انجام عمل ابدومینوپلاستی از زمان تصمیم گیری تا زمان تمام شدن دوران نقاحت دقیقا باید چه مسیری را طی کنید.

مراحل جراحی ابدومینوپلاستیمشاوره با جراح

یکی از مهمترین کار هایی که باید قبل از هر اقدامی انجام دهید مشاوره با جراح متخصص است. این کار برای این است که شما با گفت و گو توضیحات و بیان شرایط اول متوجه شوید که اصلا شرایط لازم برای انجام ازمایش را دارا هستید و اصلا نیاز هست که این عمل را انجام دهید یا خیر و اگر جواب مثبت است دقیقا باید کدام یک از انواع این عمل هارا انجام دهید.

 

انجام آزمایش

مرحله دوم  این است که شما باید آزمایشات لازم را انجام دهید تا جراح و پزشک متخصص از مورد قبول بودن شرایط جسمی شما برای انجام عمل اطمینان حاصل کند. شاید همین امر باعث شود که خیلی از افراد از این عمل صرف نظر کنند چون زمان لازم برای مراجعه به انجام آزمایشات قبل از عمل را نداشته باشید.

مرکز تخصصی لیما طب تدبیری اندیشیده است تا کسانی که به دلیل داشتن دغدغه های فکری و کاری نمی توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند از خدمات غیر حضوری و چکاب در منزل این مرکز استفاده کنند. یعنی شما میتوانید با ثبت درخواست پکیج های مختلف آزمایشی همه آنها را در محل مورد نظر خود انجام دهید و با این کار هم در وقت خود هزینه کنید و هم با کم کردن هزینه رفت و آمد در هزینه های مالی هم صرفه جویی کرده باشید.

موسسه لیما طب تمام آزمایشات مورد نیاز شما را با مناسبترین قیمت انجام میدهد و همچنین موسسه لیما طب از دفترچه های بیمه نیز پشتیبانی میکند.

آزمایشات قبل از عمل شامل چه مواردی است؟

برای هر یک از عمل های جراحی آزمایشات مختلفی قبل از عمل در نظر گرفته میشود ولی ما در اینجا برخی آزمایشات معمولی که در همه عمل ها معمولا تجویز میشود برای شما آوردیم.

  • تست شیمی خون

این آزمایش برای  اندازه گیری  مواد شیمیایی داخل خون است و به صورت دقیق تر برای بررسی سطح موادی مانند گلوکز، اوره و بیلی روبین است.

  • آنالیز خون و ادرار

این آزمایشات برای این است که سلامت دستگاه ادراری و کبد و کلیه شما انجام میشود. بصورت کلی این آزمایش انجام میشود تا از عدم عفونت این ناحیه اطمینان حاصل شود.

  • آزمایشات قبل از عمل شامل چه مواردی است؟(CBC)

این آزمایش یکی از مهمترین ومعمول ترین آزمایش های تجویزی در عمل های زیبایی است . آزمایش cbc برای این است که مشکلات لخته شدن خون و مشکلات عفونی دستگاه گردش خون را بررسی کند تا بعد ها مشکلی در دوران نقاحت رخ ندهد.

  • تست حاملگی

تست بارداری برای همه خانم هایی که می خواهند ابدومینوپلاستی را انجام دهند ضروری است. تست بارداری برای همه خانم هایی که می خواهند ابدومینوپلاستی را انجام دهند ضروری است. مرکز لیما طب چکاپ های دوران حاملگی را نیز انجام میدهد.

  • تست های دیگر

همانطور که قبلا گقتیم آزمایشات قبل از عمل میتواند نسبت به خود عمل متفاوت باشد. برای مثال کسانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند ممکن است آزمایشات خاصی را نیاز داشته باشند معمولا بیماران دیابتی ممکن است به آزمایش های بیشتری نیاز داشته باشند

معرفی بهترین آزمایشگاه برای انجام آزمایشات قبل جراحی های زیبایی

مرکز تخصصی و ازمایشگاهی لیما طب با سالها سابقه در خشان آماده خدمتگزاری حضوری و غیر حضوری به مراجعه کنندگان عزیز خود میباشد. شما میتوانید با مراجعه به سیات لیماطب جهت رزرو نوبت هم برای مراجعه حضوری و هم برای مراجعه غیر حضوری اقدام فرمایید. در موسسه لیما طب آزمایشات با بالاترین دقت و سرعت ممکن با پرسنل مجرب و تکنولوژی های روز دنیا انجام میشود تا رضایت مراجعه کنندگان عزیز را جلب کند

سخن آخر

در این مقاله ضمن آشنایی کلی با جراحی ابدومینوپلاستی، آزمایشاتی که قبل از جراحی باید انجام دهید را بررسی کردیم و در کنار آن بهترین آزمایشگاه را نیز به شما معرفی کردیم.

شما می توانید جراحی ابدومینوپلاستی خودتان را به دست جراحان با تجربه در تاپ کلینیک بسپارید و مطمئن باشید که به بهترین و جدید ترین شیوه جراحی خواهد شد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد عمل ابدومینوپلاستی و یا سایر جراحی های زیبایی می توانید با مشاوران متخصص ما در حوزه عمل های زیبایی در مرکز مشاوره تاپ کلینیک تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را در این مورد حل کنید و از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول جراحی ابدومینو پلاستی

  1. ابدومینو پلاستی چه مزایایی دارد؟

ابدومینو پلاستی می‌تواند باعث بهبود شکل و ظاهر شکم، کاهش لخته شدن چربی در منطقه شکم، تقویت عضلات شکم  و… شود.

  1. دوره نقاهت جراحی ابدومینو پلاستی چقدر است؟

پس از جراحی ابدومینو پلاستی حدود 6 تا 12 هفته طول میکشد تا به بهبودی کامل برسید.

  1. ابدومینو پلاستی چه عوارض و مشکلاتی دارد؟

همانند همه جراحی ها، جراحی ابدومینو پلاستی نیز ممکن است به عوارض مانند خونریزی، عفونت، تجمع سایر مایعات و… منجر شود. که به هکین علت باید این جراحی به دست یک جراح متخصص انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌بندی نشده



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹