بهترین کلینیک های جراحی بینی تهران

بهترین کلینیک

همواره سلامتی و زیبایی جزو دغدغه انسان ها بوده است. زیبایی، بخش جدا ناپذیری از وجود انسان­ هاست. امروزه جراحی بینی یکی از پر­طرفدا­رترین عمل های جراحی زیبایی است.

با این وجود انتخاب بهترین دکتر و انتخاب بهترین کلینیک و با امکانات ترین آن ها برای جراحی بینی و بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اگر پزشک شما به حد کافی صاحب تجربه و دانش در این زمینه نباشد و همچنین کلینیک جراحی شما به قدر کافی مجهز نباشد، احتمال رضایت شما از جراحی کمتر می شود.

به همین علت افراد امروزه به دنبال این هستند که اگر نیاز به خدمات پزشکی و زیبایی دارند، بتوانند بهترین خدمات را دریافت کنند، زیرا مراجعه به مراکز غیر استاندارد و غیر اصولی ممکن است سلامتی ما را به خطر بیاندازد و آسیب های جبران ناپذیری به ما وارد کنند.

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم و استاندار های لازم انتخاب کلینیک جراحی بینی را بگوییم تا بتوانید بهترین کلینیک جراحی زیبایی بینی و بهترین پزشک متخصص را انتخاب کنید.

با ما باشید تا بهترین کلینیک های جراحی بینی و معروف ترین پزشک های جراحی بینی در تهران را بشناسید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

بهترین کلینیک جراحی بینی چه نقشی در جراحی بینی دارد؟

همان طور که می دانید تمام جراحی ها عوارض و خطر خاص خود را دارا هستند. هنگامی که جراحی بینی توسط یک جراح پلاستیک واجد شرایط انجام می شود، عوارض نادر و معمولا جزئی است.

با این وجود، همیشه امکان عوارض از جمله عفونت، خونریزی بینی یا واکنش به بیهوشی وجود دارد. شما می توانید با انتخاب بهترین کلینیک جراحی بینی این خطرات را به حداقل برسانید.

بهترین کلینیک تهران

ویژگی های بهترین کلینیک های جراحی بینی

بهترین کلینیک جراحی بینی، ویژگی های زیر را دارد:

  • زیر نظر وزارت بهداشت و با استفاده از پروانه تخصصی و مجوزی که دارد فعالیت کند.
  • برخوردار بودن از تجهیزات روز دنیا و محیطی آرام و استریل
  • کادر درمانی آن در خدماتی که ارائه می دهند تخصص لازم را داشته باشند.
  • پرسنل آن برخورد مناسبی با مراجعین داشته باشند و بتوانند آن ها را به درستی راهنمایی کنند.
  • جالب است بدانید که کلینیک های زیبایی که در کشور وجود دارند، علی رغم داشتن مجوز، ممکن است از نظر کیفیت کاری در سطح ایده آل نباشد و نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد.

مهمترین ویژگی هایی که یک کلینیک زیبایی باید داشته باشد چیست؟

برای انتخاب بهترین کلینیک معیارهای زیر را در نظر بگیرید و به آسانی از آن ها نگذرید:

  •  شما نباید تنها براساس نام کلینیک زیبایی به آنها اعتماد کنید و سلامت و زیبایی خود را به آن ها بسپارید.
  • در هر کلینیک زیبایی باید تابلویی نصب باشد و تمامی قوانین و مقررات کلینیک زیبایی براساس قوانین وزارت بهداشت در آن ذکر شود.
  • به تجهیزات و دستگاه ها دقت کنید.
  • بهترین کلینیک زیبایی باید کاملا بهداشتی بوده و کوچکترین کثیفی و حتی بی نظمی در داخل آن دیده نشود.
  • با توجه به ظرافت این خدمات زیبایی و درمان، کلیه وسایل باید مدرن بوده و به آخرین تکنولوژی های دنیا مجهز باشند تا ظرافت و کیفیت کار بالا رفته و کوچکترین عارضه برای بدن رخ ندهد.
  • کلیه وسایل و حتی اتاق کار باید در زمان مراجعه هر فرد تمیز بوده و همچنین وسایل باید قبل از عمل زیبایی یا درمانی استریل باشند.
  • پزشک معالج نباید تنها به خواست بیمار توجه کند، پزشک موظف است بیمار را از هر نظر آگاه کرده و حتی در صورت لزوم او را منصرف نماید.
  • هر یک از روش های زیبایی، عوارض و مزیت های خاص خود را دارند پس در هر کلینیک زیبایی باید کاتالوگ هایی برای معرفی هر روش تهیه شده باشد و در داخل آن به معرفی روش، مزایای آن، عوارض بعد از عمل و برتری های این روش نسبت به سایر متدها بپردازد.
  • پزشک متخصص موظف است کلیه نکات و اقدامات قبل از عمل و مراقبت های لازم بعد از عمل را برای بیمار توضیح دهد.
  • در کلینیک زیبایی استاندارد باید خدمات تلفنی برای بیماران در نظر گرفته شود تا در صورت لزوم بتوانند در هر زمان پاسخگوی سوالات بیماران باشند چرا که بعد از عمل حتما این خدمات نیاز خواهد شد.
  • اتاقی که قرار است عمل مربوطه در آنجا انجام شود، باید آرام و بدون استرس باشد به این معنا که باید زیبا، شیک و با رنگ های مناسب طراحی شده باشد.
  • دکوراسیون اتاق عمل بسیار مهم است زیرا به همان اندازه که می تواند به انسان آرامش القا کند، در صورتی که دکوراسیون مناسب نباشد، می تواند حس بدی را به بیمار منتقل کند.

بهترین کلینیک تهران

نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی

برای انتخاب بهترین کلینیک به معیارهای زیر توجه کنید:

  1. در رابطه با بهترین کلینیک های زیبایی در منطقه خود به طور مثال بهترین کلینیک زیبایی تهران از آشنایان خود سوال کرده یا در گوگل جستجو نمایید.
  2. لیستی جامع از اسامی بهترین کلینیک های زیبایی تهیه کنید.
  3. به منظور مشاهده نمونه کار آن ها به صفحه رسمی اینستاگرام یا سایت شان مراجعه نمایید.
  4. بهترین روش برای سنجش میزان موفقیت کلینیک های زیبایی در ارائه خدمات شان، صحبت با بیماران قبلی آن ها است.
  5. به همین منظور به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و با بیماران قبلی به گفتگو بپردازید.

بهترین کلینیک های جراحی بینی در تهران

تیم مرکز تخصصی زیبایی topclinic با بهره گیری از کادری مجرب،بیش از 12 سال است افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان را دارد.
این مرکز بنا داشته است با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعه کنندگان این فرصت را در اختیار شما هم میهنان گرامی قرار دهد تا با صرف کم ترین زمان و هزینه ای مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت به زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنید.
همه شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی ما در اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ و یا شماره 09394216199 از مشاوره و راهنمایی رایگان ما بهره مند شوید.

تاپ کلینیک یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است که در خیابان زعفرانیه واقع شده است. این مجموعه متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص پوست و مو با سال ها تجربه درخشان در زمینه های مختلف، و جراحی های زیبایی مانند جراحی بینی است.

آدرس

تهران زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی

آدرس سایت: https://topclinicfa.com/

پیج اینستاگرام: @topclinic_center

آدرس ایمیل: Topclinicir@Gmail.com

کلینیک جراحی آلفا 

کلینیک جراحی آلفا جزو مرکز جراحی های مجهزی است که با وجود کادر پزشکی حرفه ای و تجهیزاتی که دارد، باعث شده جزو بهترین کلینیک جراحی بینی محسوب شود.

معروف ترین دکتر های عمل جراحی بینی تهران

1: تاپ کلینیک: یکی از بهترین و معروف ترین جراح های بینی میباشد که با بیش از 12 سال سابقه در این زمینه بالاترین آمار رضایت و کیفیت جراحی را داشته است.

آدرس: تهران زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خدمات زیبایی تاپ کلینیک

شماره تماس: 09394216199

پیج اینستاگرام: @topclinic_center

2: دکتر کمال هادی

3: دكتراميرحسين محمدی مفرد

4: دکتر عطاالله حیدری

5: دکتر وحید دهقان

ویژگی جراحان تاپ کلینیک:

  1. دانش و تجربه فراوان
  2. ترکیب هنر و زیبایی
  3. مشاوره و راهنمایی رایگان
  4. برنامه ریزی متناسب با نیاز هر بیمار
  5. تیم حرفه ای و کارآزموده
  6. مقرون به صرفه
  7. مشاوره بعد از عمل
  8. بیشترین میزان کیفیت

بهترین کلینیک تهران

مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات جراحی پلاستیک

کارشناسان و پزشکان تاپ کلینیک تمامی مشاوره های لازم را به صورت رایگان و تلفنی در اختیار شما قرار می دهند.

این مشاوره ها توسط پزشکان مرکز انجام می شود اگر می خواهید با پزشک خاصی مشورت کنید باید نوبت بگیرید و به صورت حضوری به مطب مراجعه کنید.

توصیه جراحان تاپ کلینیک

در این سال های اخیر، شاهد افزایش تعداد مراکزی هستیم که ادعا دارند در انجام انواع عمل های زیبایی و پزشکی مهارت داشته و با کمترین هزینه می توانند بهترین کیفیت را ارائه دهند!

اما از میان این پیشنهاد های متنوع با رنج قیمتی متفاوت، اینکه کدام یک از این مراکز زیبایی و پزشکی قابل اطمینان و معتبر هستند، مسئله مهمی است.

مجموعه ای که افراد مختلف در رده های مختلف کاری در حال فعالیت هستند که تخصص همگی آنها در زمینه های مختلف زیبایی، منجر به ایجاد بهترین کلینیک زیبایی در تهران می شود.

بنابراین برای ایجاد مجهزترین کلینیک، داشتن آخرین مدل از تجهیزات کافی نیست چرا که در درجه اول، تخصص و تجربه پزشک حرف اول را می زند.

در پایان

در این مقاله درباره بهترین کلینیک های جراحی بینی تهران و ویژگی های آنها با شما صحبت کردیم  که با خواندن این مقاله میتوانید بهترین کلینیک های تهران را بشناسید و ویژگی های یک کلینیک معتبر و خوب را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر سوالی در مورد عمل بینی دارید میتوانید از طریق شماره زیر با مشاوران متخصص ما در حوزه عمل های زیبایی در مرکز مشاوره تاپ کلینیک تماس گرفته و به پاسخ سوالات و ابهامات خود برسید، و از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول جراحی بینی

کلینیک یک جراح خوب چگونه است؟

کلینیک یک جراح خوب باید دارای امکانات و تجهیزات، استفاده از روش ها و ابزارهای به روز، کادر درمانی، مشاوران مجرب، فضای مناسب و … باشد.

یک کلینیک خوب چه مجوزهایی باید داشته باشد؟

یک کلینیک خوب باید مجوز هر خدماتی را که ارائه می دهد را داشته باشد. این مجوزها در دید مشتری در کلینیک قرار می گیرد.

چگونه بهترین کلینیک در تهران را پیدا کنیم؟

بهترین ملاک برای انتخاب یک کلینیک خوب دقت به سابقه و نمونه کارهای آن ها و میزان رضایت مشتری لازم است. پیدا کردن بهترین کلینیک سخت نیست فقط نیاز به زمان دارد.

رینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹