بهترين متخصص پروتز سينه در تهران

بهترين متخصص پروتز سينه در تهران

عمل پروتز سینه یکی از عمل‌های زیبایی و درمانی در بانوان است که ممکن است برای زیبایی بیشتر بدن خود این عمل را انجام دهند. بعضی از خانم‌ها به علت سرطان سینه و مشکلاتی نظیر آن، دست به انجام این عمل می‌زنند.

عمل جراحی پروتز سینه ممکن است دارای عوارضی باشد و افراد به دنبال یک پزشک متخصص و حرفه‌ای برای انجام این عمل هستند. ما در این مطلب به معرفی پزشکان متخصص و مجرب در این زمینه می‌پردازیم.

عمل پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه، ایمپلنت سینه یا Augmentation Mammoplasty یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی در دنیا است. پروتز سینه به منظور تصحیح شکل سینه و بزرگتر کردن سینه انجام می‌شود. این نوع عمل، یکی از انواع عمل‌های ماموپلاستی است.

در این عمل، تعدادی ایمپلنت در زیر بافت و یا ماهیچه سینه قرار می‌گیرد. این عمل در بعضی از خانم‌ها  باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. بعضی از بانوان ممکن است پس از شیردهی یا کاهش وزن زیاد، دچار کم شدن حجم سینه یا عدم تقارن در شکل سینه‌ها می‌شوند.

البته ممکن است به دلایل دیگری از شکل سینه خود راضی نباشند. البته توجه داشته باشید که عمل جراحی پروتز سینه ممکن است جزئی از فرآیند بازسازی سینه باشد؛ مثلا کسانی که برای درمان سرطان سینه، به اجبار یکی یا دو سینه خود را تخلیه می‌کنند، مجبور هستند پس از بهبود سرطان عمل پروتز سینه انجام دهند..

انواع مدل پروتز سینه

امروز در دنیا، سه نوع ایمپلنت وجود دارد که ما آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

۱.پروتز سینه آب نمکی

این نوع پروتز سینه، به اصظطلاح آب‌نمکی است یا به عبارتی دیگر با آب نمک پر شده است. این ایمپلنت‌ها می‌توانند به اندازه دلخواه پر شوند. این عمل پر شدن ایمپلنت ممکن از پیش از عمل یا در حین عمل صورت گیرد.

در حین انجام عمل، ابتدا ایمپلنت به صورت خالی در جای مناسب قرار می‌گیرد و سپس با آب نمک استریل شده پر می‌شود. مقدار این آب نمک می‌تواند با نظر جراح شما در حین عمل پر شود. پروتز سینه آب نمکی در مقایسه با پروتز سینه سیلیکونی گرد و سفت‌تر می‌باشد و برای خانم‌های بالای 18 سال بسیار مناسب است.

یکی دیگر از این ایمپلنت‌های آب نمکی وجود دارد که داخل آن یک ساختار وجود دارد که باعث می‌شود بافت نرم و منعطف‌تری به این ایمپلنت دهد. این ساختار باعث می‌شود تا ایمپلنت اجازه می‌دهد تا بهتر از پروتزهای آب نمکی معمولی، شکل خود را حفظ کنند.

انواع مدل پروتز سینه۲. پروتز سینه سیلیکونی

دومین مدل از انواه پروتزهای سینه، مدل سیلیکونی است. ایمپلنت این نوع پروتز با ژل سیلیکون که یک ماده نرم و الاستیک با بافتی شبیه به چربی انسان است، پر می‌شود. این نوع ایمپلنت‌ها، دارای یک جداره سیلیکونی هستند که با ژل سیلیکون پر شده است.

این نوع پروتز در شکل‌های مختلف با درجه‌های سفتی متفاوت وجود دارد. این نوع ایمپلنت‌ها از قبل از عمل با ژل پر شده‌اند و نسبت به پروتز آب نمکی احتیاج به برش یزرگتری دارند. همچنین اگر از این نوع پروتز استفاده کنید، احساس طبیعی‌تر، نرم‌تر.

سبک‌تری نسبت به سایر پروتزها خواهید داشت. برای انجام این عمل شما باید بالای 22 سال سن داشته باشید و هر 2 یا 3 سال توسط پزشک خود معاینه شوید. همچنین برای بررسی پارگی احتمالی، MRI انجام دهید.

۳. پروتز سینه ثابت یا Gummy Bear

پروتز سینه ثابت نیز با ژل سیلیکون پر شده است. اما تفاوت این نوع پروتز با پروتز سیلیکونی این است که حتی اگر این پروتزها دچار پارگی هم شوند، شکل خود را از دست نمی‌دهند و پروتز دائمی سینه هستند. در پروتز ثابت سینه، تراکم سیلیکون بالاتر است و به همین دلیل نسبت به پروتزهای سیلیکونی سفت‌تر هستند.

پروتز سینه ثابت دارای شکل و اندازه‌های مختلفی است و معمولا در قسمت پایین، دارای برجستگی بیشتری هستند. این پروتزها به سمت بالا، نازک‌تر می‌شوند؛ تا فرم بهتری به سینه بدهند. برای انجام عمل این نوع پروتز، نیاز به برش بزرگتری است.

مطلع باشید که اگر پروتز ثابت پس از عمل بچرخد، به سینه شکلی غیرطبیعی می‌دهد و حتی ممکن است برای اصلاح آن مجددا عمل جراحی انجام دهید.

عمل پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟عمل پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

ممکن است برای شما سوال باشد که عمل پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است و یا چه کسانی می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

پونزاکنون ما به بررسی مواردی که افراد می‌توانند عمل زیبایی پروتز سینه را داشته باشند، می‌پردازیم:

  • افرادی که دارای سینه‌های خیلی کوچک هستند و این مسئله بر رو اعتماد به نفس آن‌ها تاثیر گذاشته باشد، می‌توانند از این عمل جراحی در جهت افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنند.
  • کسانی که مدل هستند و یا زیبایی ظاهری آن‌ها در شغل و مرتبه‌ی اجتماعی آن‌ها تاثیر داشته باشد. بسیاری از مدل‌ها، بازیگران و سلبریتی‌ها برای پیشرفت شغلی خود این عمل جراحی را انجام می‌دهند.
  • افرادی که دارای سینه‌های نامتقارن هستند و این مسئله بر روی زندگی روزمره و اعتماد به نفس ان‌ها تاثیر گذاشته باشد، می‌توانند عمل کنند.
  • کسانی که از فرم یا سایز سینه خود راضی نیستند، یا کسانی که بر اثر سرطان سینه مجبور به تخلیه آن شده‌اند، می‎توانند از عمل جراحی پروتز سینه بهره‌مند شوند.
  • پروتز سینه بعد از سرطان؛ یکی از روش‌های درمان سرطان سینه، تخلیه و برداشتن سینه‌ها است. این افراد پس از انجام درمان خود و بهبود یافتن می‌توانند از عمل جراحی پروتز سینه بهره ببرند و به زیبایی خود بیفزایند.

بهترین متخصص پروتز سینه در تهران

برای انجام عمل سینه پروتز باید تحقیق زیادی راجب پزشکان متخصص در این زمینه انجام دهید و رزومه آن‌ها را بررسی کنید. در استان تهران پزشکان مدعی بسیاری هستند که می‌توانند این عمل جراحی را انجام دهند، اما شما باید توجه داشته باشید که بدن خود را به یک کلینیک و پزشک معتبر و متخصص و حرفه‌ای بسپارید.

شما می‌توانید برای انجام عمل جراحی پروتز سینه به تاپ کلینیک مراجعه کنید. این کلینیک دارای متخصصان مجرب و حرفه‌ای است و همچنین قبل از عمل شما به شکل تخصصی مشاوره می‌شوید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و خودتان به صورت آگاه تصمیم‌گیری کنید.

متخصص پروتز سینه در تهراننتیجه‌گیری

در مطالب فوق ما به شکل کامل اطلاعات لازم را راجب عمل پروتز سینه به شما دادیم. اکنون شما می‌دانید که عمل پروتز سینه برای چه افرادی مناسب است و اطلاعات لازم راجب انواع پروتز سینه را دارید.

تاپ کلینیک در تهران یکی از بزرگ‌ترین و برترین مراکز جراحی پروتز سینه است که دارای پزشکان و کادر درمان بسیار مجربی است. شما همچنین می‌توانید برای مشاوره جهت انجام عمل جراحی پروتز سینه با یک نتیجه اثر بخش با شماره 09394216199  در تماس باشید.

سوالات متداول

چه مدت طول می‌کشد تا دوران پس از عمل فرد از بین رود؟

به شکل میانگین این دوران به مدت یک الی دو ماه طول می‌کشد. البته باید  توجه داشته باشید که دوران نقاهت در افراد بستگی به شرایط بدن و نوع جراحی او دارد.

چگونه می‌توان با مشاوران تاپ کلینیک مشورت کرد؟

برای مشاوره در تاپ کلینیک شما می‌توانید به صورت حضوری به این کلینیک در تهران مراجعه کنید و در صورتی که در شهرستان زندگی می‌کنید؛ می‌توانید از طریق شماره تلفن 09394216199 با کارشناسان ما در تماس باشید.

پروتز سینه بهتر است یا تزریق ژل سینه؟

برای افزایش سایز سینه دو روش وجود دارد. با یکی از روش‌های آن اکنون آشنا شدیم که پروتز سینه با استفاده از ایمپلنت‌های داخل بافتی تشکیل می‌شود. یکی دیگر از روش‌ها برای افزایش سایز سینه، تزریق ژل سینه است که باید بدانید این روش دائمی نیست و شما پس از مدتی باید آن را تمدید کنید.

پروتز سینه



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹