نتیجه نهایی تزریق چربی بهتر است یا پروتز باسن؟

نتیجه نهایی تزریق چربی بهتر است یا پروتز باسن؟

افرادی که قصد حجم دهی و فرم دهی به باسن خود را دارند معمولا از ما سوال می پرسند که نتیجه نهایی تزریق چربی بهتر است یا پروتز باسن؟ ما نیز تصمیم گرفتیم این سوال را بطور کامل و شفاف در مقاله ای شرح دهیم.

پروتز باسن چیست؟

پروتز باسن یکی از رایج ترین روش های خوش فرم سازی باسن می باشد. در این روش یک شی مصنوعی از طریق انجام عمل جراحی درون باسن قرار می گیرد که سبب زیباتر و خوش فرم تر شدن باسن می شود.

این روش که در سال های اخیر به وجود آمده است چندان مورد قبول پزشکان نیست. زیرا عوارض فروانی به خود به همراه دارد.

همچنین جهت انجام پروتز باسن شما مجبور به پرداخت هزینه های بسیار سنگینی می باشید و دوره نقاهت طولانی در انتظار تان خواهد بود. البته این روش با شرایط گفته شده خواهان فراوانی دارد و در هر سال خانم های فراوانی اقدام به این جراحی می نمایند.

تزریق چربی به باسن چیست؟

تزریق چربی به باسن را می توان به عنوان معروف ترین و پر طرفدار ترین جراحی خوش فرم سازی باسن در دنیا می باشد. این روش که کاملا بدون عیب و نقص بوده تنها یک مشکل کوچک داشته که آن هم وجود چربی در بدن فرد می باشد.

در صورتی که فردی در بدن خود چربی ذخیره شده برای برداشت نداشته باشد نمی تواند تزریق چربی به باسن را انجام دهد.

تزریق چربی به باسن چیست؟چربی که به باسن تزریق می گردد معمولا از شکم، پهلو و ران افراد توسط عمل ساکشن خارج می شود و سپس آن چربی خارج شده در محل مورد نظر که همان باسن است توسط حفره های بسیار کوچکی تزریق می گردد.

در تزریق چربی به باسن شما می توانید چربی را به اطراف باسن هم تزریق کنید. 30 درصد از چربی تزریق شده جذب بدن می شود و مابقی آن تا مدت زمان طولانی بر سر جای خود باقی می ماند.

نتیجه نهایی تزریق چربی بهتر است یا پروتز باسن؟

سوال بسیاری از کاربران ما این است که نتیجه تزریق چربی بهتر است یا پروتز باسن؟ مطابق تحقیقات صورت گرفته در تاپ کلینیک تزریق چربی نتیجه نهایی بهتری نسبت به پروتز باسن دارد. زیرا تزریق چربی روشی کم عارضه بوده که آسیب چندانی به بافت های بدن زیباجویان وارد نمی شود.

در حالی که در پروتز باسن عکس این موضوع ثابت شده است.

چربی که جهت حجم دهی به باسن مورد استفاده قرار می گیرد از بدن خود شخص برداشته می شود. از این رو عفونت و آلرژی برای آن ایجاد نکرده و جلوه طبیعی تره دارد.

تزریق چربی به باسن تنها متخص به باسن نبوده و شما می توانید برای زیبای بیشتر اطراف باسن را نیز با استفاده از تزریق چربی حجم دهید.

همچنین در تزریق چربی به باسن نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نیست و شما با پرداخت هزینه های خیلی کمی نسبت به پروتز می توانید این عمل را انجام دهید.

افرادی بسیاری نیز هستند که به تشخیص پزشک پروتز باسن بهتر از تزریق چربی برای آنها می باشد. برای مثال شما فردی را تصور کنید که رژیم غذایی مناسب دارد و دائما ورزش می کند.

معمولا اینگونه افراد بدنی فاقد چربی دارند. از این رو چربی برای خروج وجود ندارد و فرد مجبور به استفاده از پروتز می باشد.

مزایای روش تزریق چربی نسبت به روش‌ های دیگرمزایای روش تزریق چربی نسبت به روش‌ های دیگر

با خواندن مطالب گفته شده متوجه شدید که برای حجم دادن به باسن مناسب ترین روش تزریق چربی می باشد. حال در این بخش همراه ما باشید تا مزایای تزریق چربی نسبت به روش های دیگر را ذکر کنیم.

  1. یکی از مهم ترین مزایای تزریق چربی به باسن نسبت به دیگر روش ها این است که جای هیچ گونه زخم و بخیه ای بروی سطح پوست باقی نمی ماند. در روش پروتز باسن محلی از باسن برش می خورد و سپس بخیه می شود. جای بخیه و زخم تا مدت زمان طولانی با زیباجوی همراه می ماند.
  2. از آنجایی که چربی از بدن فرد خارج می شود و دوباره به بدن فرد باز می گردد هیچ گونه آلرژِی ایجاد نمی کند. در حالی که در روش های دیگر ممکن است فرد به مواد بکار رفته حساسیت داشته باشد و دچار آلرژی شود.
  3. تزریق چربی به باسن در مقایسه با دیگر روش های پروتز باسن هزینه کمتری دارد و نیازی به پرداخت هزینه های سنگین ندارد.
  4. بطور کلی در میان روش های حجیم سازی باسن مطمئن ترین و امن ترین روش تزریق چربی می باشد که عارضه کمتری نسیت به سایر روش ها دارد.
  5. نتیجه حاصل از تزریق چربی به باسن تا مدت زمان طولانی باقی می ماند.
  6. دوره نقاهت و بهبودی کامل تزریق چربی به باسن بسیار کوتاه بوده و فرد بعد از سه روز می تواند به زندگی عادی خود باز گردد. در حالی که در سایر روش ها بیمار به حداقل سه هفته استراحت مطلق نیاز دارد.
  7. و…

نکات مهم قبل و بعد از تزریق چربی به باسن

پونزاگر قصد انجام تزریق چربی به باسن را دارید؛ نکات مهم قبل و بعد از تزریق چربی به باسن را در اینجا با دقت بخواهید:

  1. اولین مرحله قبل از تزریق چربی به باسن یاقتن پزشکی است که تجربه کافی برای انجام اینکار را دارا باشد. در صورتی که پزشک شما تجربه مورد نیاز را نداشته باشد ممکن است نتیجه رضایت بخشی برای شما پدید نیاید.
  2. قبل از اقدام به جراحی بهتر است از مصرف سیگار، مشروبات الکلی، داروهای ضدالتهابی مانند آسپیرین و… به مدت 4 هفته خودداری کنید.
  3. روزی که برای جراحی به کلینیک مراجعه می کنید ابتدا بیهوشی یا بی حسی موضعی در محل برداشت چربی صورت می گیرد. سپس با استفاده از لیپوساکشن چربی مورد نیاز برداشته می شود. پس از آن چربی برداشت شده تصفیه می گردد و به باسن تزریق می شود.
  4. بعد از عمل شما احساس درد در نواحی برداشت شده و تزریق شده خواهید داشت که با مصرف داروهای مسکن می توانید درد هایتان را از بین ببرید.
  5. به مدت دو روز به استراحت مطلق نیاز دارید و تا دو هفته از انجام کارهای سخت زیان آور پرهیز کنید.
  6. مصرف دخانیات و الکل به مدت 4 هفته بعد از جراحی ممنوع می باشد.
  7. مایعات فراوان بنوشید و در معرض نور آفتاب قرار نگیرید
  8. و …

نکات مهم قبل و بعد از تزریق چربی به باسننتیجه گیری

در اینجا ما به مقایسه تزریق چربی به باسن و پروتز باسن پرداختیم و به شما گفتیم که کدام روش بهتر است و چه مزایای دارد. جهت انجام تزریق چربی به باسن می توانید با مشاوران ما در تاپ کلینیک در تماس باشید.

سوالات متداول

برای بزرگ کردن باسن، پروتز بهتر است یا تزریق چربی؟

تزریق چربی مطمئنا بهترین روش بزرگ کردن باسن می باشد.

آیا تزریق چربی به باسن درد دارد؟

بطور کلی انجام تزریق چربی به باسن توسط بی حسی موضعی صورت می گیرد و هیچ دردی ندارد.

آیا ممکن است بعد از تزریق چربی به باسن دچار عفونت شویم؟

در صورتی که جراحی در محل استریل انجام نشود و به خوبی از محل برداشت و تزریق محافظت نکنید بله.

تزریق چربی به باسن



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹