معرفی دکتر خوب برای عمل بینی گوشتی

دکتر خوب برای عمل بینی گوشتی

در سال های اخیر عمل بینی گوشتی به یکی از دغدغه های افرادی تبدیل شده است که بینی گوشتی دارند. زیرا بینی های گوشتی اغلب بعد از جراحی به همان شکلی که مخاطب می خواهد تبدیل نمی شوند و به مرور زمان تغییر شکل می دهند.

اما در صورتی که بینی شما را یک دکتر خوب عمل کند دیگر نگران هیچ یک از این مسائل نخواهید بود. حال در اینجا با معرفی دکتر خوب برای عمل بینی گوشتی همراه ما باشید.

معرفی بینی گوشتی

بینی تمامی افراد شامل دو بخش اساسی استخوان و غضروف می باشد که استخوان در بخش بالای بینی و غضروف در بخش پایین بینی قرار می گیرد. استخوان و غضروف هر دو به عنوان اسکلت بینی شناخته می شوند که زیر پوست قرار می گیرند. بینی ها عمدتا به دو گروه گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند.

بینی های گوشتی از عمده بینی هایی هستند که پوست نسبتا ضخیمی دارند و بروی سطح پوست آنها منافذ باز و غدد چربی بسیاری قابل مشاهده می باشد. بینی های گوشتی اغلب پوست چربی دارند به گونه ای که برق چربی بروی آنها قابل مشاهده است.

به علاوه سوراخ های بینی های گوشتی نسبت به دیگر بینی ها ضخیم تر و پهن تر هستند. متاسفانه این مدل بینی استخوان غضروف بسیار ظریفی دارد و به ظریف بودن استخوان غضروف در میان پزشکان معروف می باشد.

در بسیاری از عمل های جراحی پزشکان مجبور به استفاده از گرافتینگ، به پیوند غضروف و تقویت بافت غضروفی بینی گوشتی می باشند تا بتوانند یک پشتیبان قوی برای حفظ شکل جدید خلق شده در بینی بسازند.

معرفی بینی گوشتیمتاسفانه یکی از مشکلات عمل بینی گوشتی پوست ضخیم آن می باشد. زیرا پوست بینی همانند یک چارچوب بروی بینی قرار گرفته است و اجازه نمایان شدن تغییرات بعد از جراحی را به کاربران نمی دهد.

در صورتی که بتوانید بینی خود را نزد پزشکی خوب عمل کنید او می تواند با نازک کردن پوست بینی این مشکل را از بین ببرد.

عمل بینی گوشتی در تهران

در بخش فوق شما را بطور کامل با بینی های گوشتی آشنا کردیم. حال می دانید که بینی شما گوشتی است یا خیر. بینی های دارای پوست و مقدار زیادی غدد زیر جلدی و حفره های باز بر روی پوست، تحت عنوان بینی گوشتی نامیده می شوند.

برخی از کاربران سوال می پرسند که چرا به این مدل بینی گوشتی می گویند؟ در پاسخ این سوال باید گفته شود که در ساختار و ساختمان این مدل بینی گوشتی وجود دارد و تنها به دلیل ظاهر و نوک گوشتی که دارد به این مدل بینی گوشتی می گویند. بینی های گوشتی نوکی به سمت بالا و پره های باز و ضخیم دارند.

در بسیاری از عمل های بینی گوشتی مشاهده می شود که یا به اصطلاح از تکنیک کوکی کات استفاده می کنند. مطابق گفته های پزشکان در تاپ کلینیک این نوع برای بینی های گوشتی اصلا مناسب نمی باشد.

زیرا ساختار غضروفی بیش از بیش ضعیف می شده و در نهایت، اسکلت بینی فاقد پشتیبان بوده و به همین دلیل نتیجه عمل، ایجاد فرو رفتگی و جای زخم بر روی پوست در اثر ایجاد فضای خالی در زیر آن می شده است.

تاپ کلینیک از جدیدترین روش برای عمل بینی گوشتی استفاده می کند. در این کلینیک ابتدا غضروف بینی را تقویت می کنند و سپس تقویت غضروف در ناحیه تیغه میانی یا سپتوم صورت می گیرد. تقویت غضروف سبب خلق بینی گوشتی بی نظیری برای زیباجویان می شود.

عمل بینی گوشتی در تهران در بخش فوق خواندید که بینی های گوشتی، پوستی ضخیم دارند و پره های آنها اغلب بزرگ هستند.

در تاپ کلینیک با نازک کردن پوست بینی این مشکل نیز برای همیشه از بین می رود. پزشکان این کلینیک برای نازک کردن پوست بینی از روش رینوپلاستی استفاده می کنند که با نتیجه غیر قابل پیش بینی دارد.

کاندیدای مناسب برای عمل زیبایی بینی گوشتی

شاید برای شما سوال باشد که آیا کاندیدای مناسب برای عمل زیبایی بینی گوشتی هستید یا نه. در صورتی که بینی گوشتی بزرگی دارید شما فرد مناسبی برای انجام این عمل می باشید.

برای جراحی بینی گوشتی شما می توانید به کلینیک ما در تهران مراجعه کنید و یا در غیر اینصورت می توانید از با شماره 09394216199 تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت کنید. پزشکان ما در این کلینیک ابتدا برای شما جلسه مشاوره می گذارند تا در این جلسه خواسته هایتان را از آنچه که می خواهید برایشان شرح دهید.

در این جلسه مشاوره پزشکان بهترین فرم بینی که متناسب با دیگر اجزای صورت شما می باشد که به شما معرفی می کنند. در واقع در این جلسه مشاوره اطلاعات بسیار مفیدی درباره عمل بینی گوشتی به دست خواهید آورد و متوجه می شوید که کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی گوشتی هستید یا خیر.

سن مناسب برای عمل جراحی بینی گوشتی

سن یکی از مهم ترین شرایط جراحی عمل بینی می باشد که باید به ان توجه ویژه داشته باشید. مناسب ترین سن برای جراحی بینی گوشتی در خانم ها از سن 16 تا 40 سالگی و در آقایان از سن 18 تا 45 سالگی می باشد. در صورتی که زیر این رده سنی هستید بهتر است فعلا فکر عمل زیبایی بینی را فراموش کنید.

زیرا بینی در زیر رده سنی گفته شده در حال رشد است و نباید عمل شود. در صورت عمل کردن به نتیجه دلخواه تان نمی رسید و هزینه و وقت خود را هدر کرده اید.

نحوه جراحی بینی گوشتینحوه جراحی بینی گوشتی

در تاپ کلینیک از بهترین روش برای جراحی بینی استفاده می شود. در این کلینیک یک برش در ستونچه بینی و برخی برش های داخلی و تشریح غضروف بینی با دقت و ظرافت بالا، پوست و فلپ بینی را جهت ایجاد بیشترین دسترسی به ساختارهای داخلی، کنار می زند.

در این حین جراح نوک بینی، سوراخ ها، یا سپتم بینی را تغییر می دهد. سپس در صورتی که غضروف بینی ضعیف باشد جراح آن را تقویت می کند.

پس از آن بینی به شکل مورد نظر رسید فلپ دوباره بر روی چارچوب استخوانی برگردانده می شود و شکل دهی های لازم در بخش بیرونی بینی صورت می گیرد.

سپس برش ایجاد شده با بخیه بسته می شود و بعد از آن اسپلینت یا گچ بروی بینی قرار می گیرد. اسپلینت یا گچ در شکل گیری فرم جدید بینی به آن کمک می کند. بعد از آن بیمار به هوش خواهد آمد و وابسته به شرایطی که دارد در بخش باقی می ماند.

آمادگی لازم برای جراحی بینی گوشتی

بسیاری از افراد که نزدیکانشان عمل جراحی بینی انجام داده اند می دانند و با شرایط لازم برای جراحی بینی گوشتی آشنایی دارند. اما بسیاری از افراد هستند که نمی دانند برای عمل جراحی بینی باید چه کنند.

پونزما در این بخش به شرح آمادگی لازم برای جراحی بینی گوشتی می پردازیم تا در هنگام عمل با مشکلی مواجعه نشوید:

  1. حداقل 48 ساعت قبل از انجام عمل بینی گوشتی لازم است مصرف الکل و دخانیات را بطور کامل قطع کنید. در صورت مصرف عوارض غیر قابل جبرانی در انتظار شما خواهد بود.
  2. قبل از آنکه به اتاق عمل بروید با یکی از دوستان و آشنایان جهت مراقبت و ترخیص خود صحبت کنید. زیرا شرایط شما بعد از جراحی مساعد نخواهد بود و شما نیاز به کمک دیگران دارید.
  3. از پوشیدن لباس های یقه دار جلوگیری کنید. زیرا بعد از عمل شما لباس های بیمارستان را عوض می کنید و برای رفتن به منزل لباس خود را دوباره به تن خواهید کرد. در صورتی که لباس شما یقه داشته باشد ممکن است به بینی تان آسیب وارد کند. از این رو بهتر است از لباس های دکمه ای استفاده کنید که پوشیدن شان بسیار ساده می باشد.
  4. برخی دارو ها احتمال خونریزی در بدن شما را بعد از ججراحی افزایش می دهند. لطفا از مصرف داروهای حاوی اسپرین، ایبوپروفن، موترین و غیره به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی خودداری کنید.
  5. در صورتی که در شهرستان زندگی می کنید محل اقامت خود را برای یک هفته بعد از عکل در تهران معین کنید و سپس به اتاق جراحی بروید.
  6. دارو های خود را مطابق تجویز پزشک در وقت خود مصرف کنید تا روند بهبودی تان سریع تر پیش برود.
  7. و….

روند بهبودی بعد از عمل بینی گوشتیروند بهبودی بعد از عمل بینی گوشتی

افرادی که بینی گوشتی دارند این نکته را بدانند که روند بهبود بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی کندتر است. اغلب افرادی که جراحی بینی گوشتی انجام داده اند معمولا یک تا دو سال بینی آنها ورم داشته است.

در حالی که برای بینی های استخوانی بدین شکل نیست و ورم سریعتر از بین می رود. زیرا در بینی های گوشتی که نازک سازی پوست صورت می گیرد؛ پوست به زمان زیادی نیاز دارد تا به شکل جدید خودش عادت کند.

البته این را بدانید که روند بهبودی بعد از عمل بینی گوشتی که مدل بینی که انتخاب می کنید هم بستگی دارد. به عنوان مثال افرادی که جراحی بینی عروسکی انجام داده اند دروه نقاهت طولانی تری نسبت به جراحی بینی ترمیمی دارند.

دستورات و مراقبت هایی که پزشک تان در کلینیک تاپ به شما می گویید کمک می کند که روند بهبودی شما با سرعت بیشتری صورت گیرد. پس تمامی دستورات و مراقبت های پزشک تان را بصورت مو به مو با دقت کامل انجام دهید.

بعد از اتمام جراحی ورم و کبودی یک عارضه بسیار عادی است که به مرور زمان از بین می رود. یک هفته بعد از جراحی بینی اسپلینت بروی بینی باقی می ماند تا ساختار بینی را مطابق خواسته شما پیاده سازی کند.

معمولا کبودی های موجود در صورت شما بعد از یک هفته الی ده روز از بین می روند. اما ورم ممکن است تا یک ماه طول بکشد. در بسیاری از افراد که جراحی سختی داشته اند ورم گاهی تا دو سال نیز به طول می انجامد.

شرح آمادگی لازم برای جراحی بینی گوشتینتیجه گیری

در بخش فوق ما به شرح کامل عمل جراحی بینی گوشتی پرداختیم. حال شما دیگر می دانید که چه افرادی کاندید مناسبی برای انجام جراحی بینی هستند و این عمل در چه رده سنی صورت می گیرد.

بعد از آن متوجه شدید که آمادگی لازم برای جراحی بینی گوشتی چه چیز هایی می باشد و روند بهبودی بعد از عمل بینی گوشتی چگونه است. اکنون که اطلاعات کاملی در این زمینه دارید می توانید با آگاهی بهتری دست به جراحی بینی بزنید.

تاپ کلینیک در تهران یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز جراحی بینی می باشد که دارای کادر بسیار مجربی است. شما می توانید برای مشاوره جهت انجام عمل جراحی بینی گوشتی با نتیجه فوق العاده با شماره  09394216199 در تماس باشید.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیچه مدت زمان طول می کشد تا ورم بینی گوشتی بعد از جراحی از بین برود؟

به طور میانگین برای از بین رفتن ورم اصلی حدود یک ماه زمان لازم است. اما ورم جزئی بینی شما ممکن است به یک تا طول بکشد. البته این را بدانید که دوره نقاهت در افراد مختلف وابسته به شرایط و نوع جراحی آنها متفاوت می باشد.

سوالات متداول رینوپلاستیچگونه می توان با مشاوران تاپ کلینیک مشورت کرد؟

برای مشاوره در تاپ کلینیک شما می توانید به صورت حضوری به کلینیک در تهران مراجعه کنید و در صورتی که در شهرستان زندگی می کنید می توانید از طریق شماره تماس 09394216199 با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول رینوپلاستیمدت زمان عمل جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

عمل بینی گوشتی تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود و معمولاً دو یا سه ساعت طول می کشد.

رینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹