متخصص ماموپلاستی و پروتز سینه در شمال تهران

متخصص ماموپلاستی و پروتز سینه در شمال تهران

بیشتر افرادی که کلمه ماموپلاستی به گوششان می رسد، به این نتیجه می رسند که یعنی بزرگ کردن  فرم و اندازه سینه. ولی این نظر کاملا اشتباه است. چون بشتر کسانی که برای جراحی ماموپلاستی یا همان سینه اقدام می کنند، برای بزرگ کردن اندازه سینه نمی باشد.

بیشتر افرادی که برای این جراحی اقدام می کنند، از روی جنبه درمانی می باشد. بله، این جراحی علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد. ما در این مقاله از تاپ کلینیک می خواهیم یک متخصص ماموپلاستی و پروتز سینه در شمال تهران را معرفی کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

منظور از ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی اصطلاحی می باشد که برای انجام تمامی جراحی های پلاستیکی سینه به کار می رود. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این جراحی فقط جنبه زیبایی برای افزایش حجم سینه ندارد. بلکه جنبه درمانی نیز دارد. افرادی که از داشتن سینه های بزرگ رنج می برند، با انجام این جراحی زیبایی توانایی این را دارند که اندازه سینه های خود را کاهش دهند. در ادامه به انواع ماموپلاستی می پردازیم.

ماموپلاستی یا جراحی زیبایی سینه چند نوع دارد؟

روش هایی که در عمل زیبایی ماموپلاستی انجام می شود، کلا سه نوع (بزرگ کردن، کوچک کردن و ترمیمی بازسازی سینه) می باشد که ما هر یکی از آن ها را در زیر توضیح داده ایم.

۱. بزرگ کردن سینه

بانوانی که برای بزرگ کردن سایز سینه های خود به این جراحی رو می آورند، باید بدانند که در آن سینه لیفت می شود و جراحی پروتز انجام می گیرد. شایان ذکر می باشد بانوانی که از این طریق به ماماپلاستی اقدام می کنند، توانایی این را دارند که از این طریق سینه های خودشان را متقارن کنند.

ماموپلاستی یا جراحی زیبایی سینه چند نوع دارد؟۲. کوچک کردن سینه

برخی اوقات پیش می آید بانوانی که دارای سینه های بزرگی می باشند، دچار مشکلاتی چون درد کمر و گردن می شوند. بانوانی که برای کوچک کردن سینه های خود به جراحی ماموپلاستی اقدام می کنند، لازم است که بدانند که در این روش بافت غده ای سینه و چربی های اضافی، از سینه شخص بیمار برداشته می شود. مردانی نیز هستند که از بزرگی سینه رنج می برند. این افراد نیز توانایی این را دارند که با ماموپلاستی این مشکل را رفع کنند.

۳. جراحی ترمیمی بازسازی سینه

بانوانی هستند که دچار بیماری های خطرناکی چون سرطان شده و مجبور به برداشتن سینه شده اند. خوشبختانه این افراد می توانند با استفاده از سیلیکون هایی که در سینه گذاشته می شود، سینه های خود را ترمیم و بازسازی کنند.

بهترین متخصص ماموپلاستی و پروتز سینه در شمال تهران کیست؟

از جمله کلینیک هایی که در شمال تهران به جراحی ترمیمی و زیبایی و پلاستیکی می پردازند، کلینیک زیبایی تاپ کلینیک می باشد. این کلینیک زیبایی رضایت متقاضیان در جراحی ماموپلاستی و پروتز سینه را، همیشه دریافت کرده است. شما از طریق 09394216199 توانایی این را دارید که با این کلینیک زیبایی درمانی در تماس باشید.

کاندید های ماموپلاستی چه کسانی هستند؟

افرادی هستند نسبت به اندازه سینه های خود چندان رضایت ندارند. این اندازه یا در ظاهر آن ها تاثیر می گذارد یا سبب یک سری مشکلات چون درد می شود. این افراد بهترین گزینه هایی هستند که توانایی این را دارند به عمل ماموپلاستی اقدام کنند. برخی بانوان چون دارای سینه های بزرگ هستند، قادر نیستند برخی فعالیت های ورزشی را انجام دهند. یکی دیگر از مشکلات سینه که در بانوان روئیت می شود، عدم تقارن در سینه ها می باشد که با ماموپلاستی رفع می گردد.

بهترین متخصص ماموپلاستی و پروتز سینه در شمال تهرانمناسب ترین سن برای جراحی ماموپلاستی کدام است؟

خوشبختانه تمامی افراد پس از سن قانونی توانایی این را دارند که برای جراحی زیبایی درمانی ماموپلاستی اقدام کنند. ولی مناسب ترین زمان برای این که بانوان به این جراحی اقدام کنند، زمانی می باشد که دوره بلوغ شخص به پایان رسیده و سینه ها دیگر رشدی ندارند. قابل ذکر است که قبل از  این که به جراحی اقدام کنید، با پزشک مجرب مشاوره های مورد نیاز را دریافت کنید.

مراحل انجام جراحی ماموپلاستی

اولین مرحله که شخص بیمار برای جراحی ماموپلاستی طی می کند، مورد بررسی قرار گرفتن توسط پزشک است. پزشک مجرب باید از سوابق پزشکی بیمار آگاهی کامل داشته باشد. علاوه بر معاینات پزشک در جلسات مشاوره، شما توانایی این را دارید که با پزشک خود، در مورد انتظارات خود از این جراحی صحبت کنید. شما اگر تمامی آزمایشات لازم برای این جراحی انجام دهید، جراح زمان جراحی را برای شما تعیین خواهد کرد.

پزشک قبل از این که جراحی را شروع کند، محل برش سینه ها را در شخص بیمار مشخص می کند. این جراحی با بیهوشی عمومی که بر شخص بیمار تزریق شده، آغاز می شود. جراح مجرب با توجه به بافت و سایز سینه، الگوی برش سینه را برای شخص بیمار انخاب می کند. سپس فرم سینه بر اساس روشی که جراح انتخاب کرده است اصلاح شده و یا پوست و بافت اضافی آن برداشته می شود.

محل نوک سینه ها نیز در این عمل تغییر می کند. زیرا بافت آن برداشته شده یا مورد اصلاح قرار گرفته است. نتیجه حاصله از این جراحی به زودی مشاهده نمی شود. برای این که نتیجه شگفت انگیز این جراحی مشاهده شود، حداقل لازم است از روز جراحی شش ماه سپری شده باشد.

مراحل انجام جراحی ماموپلاستیپونزعوارض جراحی ماموپلاستی عبارتند از:

  • داشتن خونریزی
  • داشتن عفونت
  • خون‌ مردگی
  • وجود بی حسی در نوک سینه ها
  • عکس العمل نشان دادن به دارو های ‌بیهوشی
  • تأثیر در شیردهی
  • تورم و کبودی
  • عدم تقارن در نوک سینه ها

پونزاین جراحی نیز دارای برخی عوارض ثانویه می باشد که به شرح زیر هستند:

  • از بین رفتن قسمتی از نوک سینه.
  • نوک سینه در جای مناسب قرار نمی ‌گیرد.
  • ایجاد پوست اضافه در ناحیه عمل.
  • قسمت پایینی سینه دچار باکسی شدن می گردد.
  • نوک سینه کم رنگ تر می شود.
  • قسمت داخلی زخم ایجاد شده در سینه دچار گوشت اضافی می شود.

عوارض جراحی ماموپلاستینتیجه گیری

سینه ها در بانوان از جمله اعضایی می باشد که در ظاهر و زیبایی آن ها تاثیر می گذراد. برخی مواقع کوچک یا بزرگ بودن این سینه ها برای بانوان مشکل ساز است. خوشبختانه این مشکلات با عمل ماموپلاستی قابل حل است. ما در این مقاله از تاپ کلینیک این جراحی را به همراه متخصص آن در شمال تهران برای شما توضیح و معرفی کردیم. اگر در خصوص این مقاله سوالی دارید با شماره گیری 09394216199 آن را به متخصصان تاپ کلینیک مطرح کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول رینوپلاستیمنظور از ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی اصطلاحی می باشد که برای انجام تمامی جراحی های پلاستیکی سینه به کار می رود.

سوالات متداول رینوپلاستیجراحی ماموپلاستی با چند نوع می باشد؟

روش هایی که در عمل زیبایی ماموپلاستی انجام می شود، کلا سه نوع (بزرگ کردن، کوچک کردن و ترمیمی بازسازی سینه) می باشد.

سوالات متداول رینوپلاستیمناسب ترین سن برای جراحی ماموپلاستی کدام است؟

خوشبختانه تمامی افراد پس از سن قانونی توانایی این را دارند که برای جراحی زیبایی درمانی ماموپلاستی اقدام کنند.

ماموپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹