بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

چربی هایتان را دور نندازید!

اگر دچار اضافه وزن شده اید و به دنبال راهی برای خلاص شدن چربی هایتان می گردید و تناسب اندام به دغدغه ای برایتان تبدیل شده است، خواندن این مطلب به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

نیازی نیست تا برای خوش اندام شدن از شر چربی های خود خلاص شوید بلکه باید بتوانید چربی هایتان را در جای خود قرار دهید. اگر می پرسید چگونه پس ادامه مطلب را بخوانید.

یکی از روش هایی که برای زیبایی اندام به کار میرود، تزریق چربی است.

در زیر به این پرسش که تزریق چربی چیست پاسخ می دهیم.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یا انتقال چربی یک فرآیند است که طی آن چربی یک قسمت از بدن برداشته می شود و به ناحیه دیگری از بدن که با کمبود چربی مواجه است انتقال داده می شود.

یکی از مزایایی که می توان برای روش تزریق چربی برشمرد، این است که از چربی های برداشته شده از قسمت های مختلف بدن می توان برای قسمت های دیگر بدن استفاده کرد. تزریق چربی به قسمت هایی مانند سینه و باسن و صورت بسیار متداول است.

روش و چگونگی تزریق چربی

مراحل تزریق چربی شامل سه بخش است:

مرحله اول: برداشت چربی به میزان مناسب از بدن فرد.

مرحله دوم: چربی هایی که از بدن برداشت شده اند، باید توسط دستگاه های مختلف مانند سانتریفیوژ، تصفیه شوند و سپس برای تزریق آماده شوند.

مرحله سوم: چربی که در مرحله دوم برای تزریق آماده کردیم با یک سرنگ نازک به ناحیه مورد نظر با عمق مشخص تزریق شود.

بهترین پزشک تزریق چربی در تهران

ماندگاری چربی پس از تزریق

پس از گذشت حدود 30 روز میزان چربی که باقی می ماند برای همیشه ماندگار است.

تزریق چربی که برای صورت استفاده می شود، ماندگاری بیشتری دارد و حتی پس از گذشت چندین سال، در صورتی که فرد به تزریق چربی مجدد نیاز داشته باشد، می تواند دوباره تزریق انجام دهد.

تزریقی که برای بیمار انجام می شود، عموما از بدن خود بیمار برداشته می شود و همین چربی در طول زمان از بین می رود و جذب می شود.

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در این مورد، فعالیت فرد است؛ برای مثال تزریق چربی در ورزشکاران ماندگاری کمتری دارد.

بهترین پزشک تزریق چربی در تهران

میزان ماندگاری و کیفیت تزریق چربی که برای شما صورت می گیرد، به مهارت و تخصص پزشک شما وابستگی بسیاری دارد. به همین دلیل شما باید دقت بسیار بالایی را در انتخاب پزشک و کلینیک خود داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که هرگونه سهل انگاری در انتخاب بهترین پزشک و کلینیک، ممکن است عواقب بسیار بدی را داشته باشد و منجر به انجام چندین عمل داشته باشید.

این تصور اشتباه که تزریق چربی به راحتی جذب و یا حذف می شود، ممکن است شما را دچار خطا کند؛ بنابراین این کار را به بهترین کلینیک جراحی زیبایی تهران و بهترین جراحان متخصص و فوق تخصصان بسپارید تا زیبایی ایده آل شما را به شما هدیه دهند.

بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

اگر شما نیز به دنبال بهترین کلینیک در تهران برای تزریق چربی هستید، کلینیک تخصصی زیبایی تاپ کلینیک برای شما بهترین گزینه است.

بهترین پزشکان زیبایی که سابقه ای درخشان و تجارب بسیار در زمینه تزریق دارند، در تاپ کلینیک آماده ارائه بهترین خدمات به شما با توجه به نیاز شما هستند. توصیه ما به شما عزیزان این است که روش درمانی نهایی خود را به جراح خودتان بسپارید.

با وجود این که تزریق چربی یکی از روش های کم عوارض و مناسب است، اما بهتر است که شما روش درمانی نهایی خودتان را به پزشک خودتان بسپارید.

پزشک شما با توجه به شرایط شما و بر اساس عمق چین و چروک و فرم صورت و افتادگی پوست صورت شما روش درمانی را ارائه می دهد.

شما می توانید با تماس با مرکز زیبایی تخصصی تاپ کلینیک با بهترین دکتر های تزریق چربی در تهران مشاوره کنید و وقت بگیرید و با آگاهی کامل برای تزریق چربی تصمیم بگیرید و زیبایی را به خود هدیه دهید.

سوالات متداول تزریق چربی

آیا تزریق چربی درد دارد؟

اگر تزریق چربی با بی حسی باشد، دردناک نخواهد بود. البته ترس و اضطراب بیمار و وسعت ناحیه تزریق در میزان درد تاثیر گذار است به همین علت پزشک قبل از تزریق یا در حین تزریق از آرامبخش استفاده می کند.

یا تاثیر تزریق چربی در همه نواحی بدن یکی است؟

خیر، تزریق چربی در خط خنده یا لب ها پاسخ دهی کمتر دارد و باید چند بار تزریق اجام شود.

تا چه میزان می توان چربی را تزریق کرد؟

در هر نقطه از بدن تزریق چربی تا یه حد امکان پذیر است چون یک فضای بسته دارد و با تزریق زیاد خون رسانی به چربی ها کاهش یافته و به مرور جذب بدن می شوند.

آیا بعد از تزریق چربی می توان استحمام کرد؟

با توجه به محل تزریق و استفاده از پمادهای استریل کننده پوست، تا دو روز از رفتن به حمام اجتناب کنید.

تزریق چربی به باسن



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹