بهترین جراح انحراف بینی در تهران


مشکل شایعی که در بسیاری از افراد وجود دارد و سبب مشکلات تنفسی در افراد می شود، انحراف بینی است. انحراف بینی، بسته به میزان شدت انحراف، سبب سختی تنفس می شود که راحتی و آرامش را از افراد می گیرد و عوارض بسیاری را به وجود می آورد.

افرادی که انحراف بینی دارند عموما کیفیت خواب پایین تری دارند و اطرافیان آنان عموما از صدای خروپف آنان شاکی هستند بنابراین انجام جراحی برای افرادی که انحراف بینی دارند بسیار لازم است تا از مشکلات و عوارض انحراف بینی خلاص شوند.
ممکن است پزشک شما از دارو برای مشکل شما استفاده کند. اما باید گفت دارو درمانی تنها برای کنترل عوارض ناشی از انحراف بینی به کار می رود و نه برای درمان انحراف بینی!

جراحی تنها روش تضمینی است که به شما کمک می کند تا از عوارض انحراف بینی خلاص شوید و تنفس راحت را به شما باز می گرداند.
همان طور که گفتیم جراحی یک روش تضمینی است ولی انتخاب بهترین پزشک امری بسیار مهم در نتیجه جراحی است. در این مقاله به طور مفصل به انتخاب بهترین دکتر جراح انحراف بینی می پردازیم. پس همراه ما باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

بهترین جراح انحراف بینی در تهران

بهترین جراح انحراف بینی در تهران

جراح بینی شما ارتباط مستقیمی با نتیجه جراحی شما دارد و بنابراین شما باید در قدم اول جراح انحراف بینی خودتان را انتخاب کنید. زیرا انتخاب بهترین جراح انحراف بینی سبب می شود تا شما پس از جراحی کمترین میزان عوارض و مشکلات را داشته باشید.

شما در این قسمت روش های انتخاب بهترین جراح انحراف بینی را می خوانید:

  • جستجو در گوگل و دیگر موتور های جست و جو
  • تحقیق و پرس و جو از دوستان و آشنایان و کسانی که تجربه دارند
  • تحقیق و پرسش از بیماران پزشک مورد نظر و سنجیدن رضایت آن ها
  • بررسی نتایج جراحی چندین پزشک
  • مشاوره با پزشک

ویژگی های بهترین جراح انحراف بینی در تهران

جراحی که تنها به فکر منافع مالی باشد و درمان بیمار اولویت او نباشد، نمی تواند گزینه مناسبی برای کاندیدای بهترین پزشک جراح انحراف بینی شما باشد.
بهترین دکتر انحراف بینی باید از صبر و حوصله بسیاری برخوردار باشد و صبور باشد.
پزشک باید در اولین جلسه مشاوره تمامی اطلاعات جامع و کامل در مورد نکات و اقدامات قبل از جراحی و مراقبت های بعد از عمل را در اختیار بیمار قرار دهد.
جراح باید بتواند ارزیابی دقیقی از شرایط روحی و جسمی بیمار خود داشته باشد.

علایم انحراف بینی

در صورتی که هر کدام از علایم زیر را در خود مشاهده کردید، حتما یک مشاوره با یک متخصص جراحی گوش و حلق و بینی داشته باشید.

علایمی از جمله:

  • احساس گرفتگی همیشگی بینی به دلیل مسدود بودن مجاری تنفسی
  • اختلال در خواب و کیفیت پایین خواب و نداشتن خواب راحت
  • خشک شدن مداوم دهان به علت تنفس از راه دهان به جای تنفس از بینی
  • سردرد
  • خونریزی از بینی و خشکی بینی
  • آبریزش بینی
  • حس بویایی ضعیف
  • گرفتگی یک طرف بینی

بهترین دکتر جراح انحراف بینی تهران

بهترین پزشکان جراحی بینی در تهران در مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک برای ارائه خدمات حضور دارند.
مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک با بیش از 13 سال سابقه در زمینه ارايه خدمات تخصصی و زیبایی بیشترین آمار رضایت مراجعان را داشته است.

بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص با تجربه چندین ساله و با هنر دستان آمیخته به علم، موفق ترین جراحی های انحراف بینی را برای مراجعان انجام داده اند.

متخصصین تاپ کلینیک با تجربه و مهارتی که در جراحی های زیبایی دارند باعث خوش فرم شدن، تقارن و افزایش زیبایی بینی می‌شوند.

ویژگی جراحان تاپ کلینیک:

  1. دانش و تجربه فراوان
  2. ترکیب هنر و زیبایی
  3. مشاوره و راهنمایی رایگان
  4. برنامه ریزی متناسب با نیاز هر بیمار
  5. تیم حرفه ای و کارآزموده
  6. مقرون به صرفه
  7. مشاوره بعد از عمل
  8. بیشترین میزان کیفیت

شما می توانید با مراجعه به مرکز زیبایی تخصصی تاپ کلینیک، از نزدیک با بیماران این مرکز صحبت کنید و نتایج جراحی را مشاهده کنید.
در صورتی که امکان مراجعه حضوری را ندارید، می توانید به پیج اینستاگرامی این مرکز به آدرس topclinic_center مراجعه کنید و نتایج جراحی ها را مشاهده کنید. برای مشاوره با متخصصین ما در مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک با ما تماس بگیرید.

بهترین جراح انحراف بینی در تهرانهزینه جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی یک عمل درمانی محسوب می شود و اگر این جراحی تنها با هدف درمان و برای رفع مشکلات تنفسی انجام شود، بیمه درمانی تمامی هزینه های آن را ساپورت خواهد کرد. در غیر این صورت تمامی هزینه های جراحی بر عهده بیمار خواهد بود.

انواع جراحی های انحراف بینی

اگر فردی دچار انحراف بینی باشد و به جراح مراجعه کند و بنابر تشخیص پزشک نیاز به عمل جراحی باشد، جراح در جلسه مشاوره و با معاینات پزشک تعیین می شود که چه نوع جراحی برای بیمار مناسب است.
اگر فردی علاوه بر انحراف تیغه بینی، کجی بینی نیز داشته باشد، جراح می تواند با روش جراحی داخلی بینی بدون ایجاد برشی بر روی بینی، انحراف بینی را درمان کند.
در برخی از افرادی که انحراف تیغه بینی دارند، به علت اینکه بینی به دو قسمت مساوی تقسیم نشده است و مجاری تنفسی به اندازه مساوی راه عبور هوا ندارند؛ این موضوع سبب می شود که در برخی از افراد با نگه کردن از سمت پایین به بینی، متوجه انسداد یکی از سوراخ های بینی می شویم.

متاسفانه در برخی از افراد، امکان این که انحراف بینی را از طریق برش های داخلی بینی اصلاح شود، برای پزشک امکان پذیر نیست و جراح باید به وسیله جراحی سپتوپلاستی دست به جراحی باز بزند و اگر این جراحی درمانی همراه با عمل زیبایی نیز همراه باشد، جراحی سپتورینوپلاستی اطلاق می شود.
در طی جراحی سپوتوپلاستی تیغه میانی فرد باز می شود و گاهی حتی بینی فرد تراش می خورد و به بیمار امکان این داده می شود که به حداکثر میزان رضایت مندی از بینی برسد.
در جراحی بینی تیغه بینی اصلاح می شود و تمامی تکنیک ها برای همتا سازی تنفسی انجام می شود که در این حالت در ظاهر بینی تغییری ایجاد نخواهد شد.

در پایان

در این مقاله راجب انحراف بینی و بهترین جراح انحراف بینی در تهران صحبت کردیم، توجه داشته باشید که جراحی بینی یک جراحی بسیار حساس است بنابراین باید این  جراحی را در مراکز درمانی  و زیبایی معتبر انجام دهید.

شما می توانید جراحی انحراف بینی خودتان را به دست جراحان باتجربه تاپ کلینیک بسپارید و مطمئن باشید که بینی شما، به بهترین و جدید ترین شیوه جراحی خواهد شد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد عمل انحراف بینی و یا سایر جراحی های زیبایی می توانید با مشاوران متخصص ما در حوزه عمل های زیبایی در مرکز مشاوره تاپ کلینیک تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را در این مورد حل کنید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول جراحی زیبایی بینی

بهترین جراح بینی تهران چه ویژگی دارد؟

یک جراح نباید فقط منافع مالی خود را در نظر گیرد و ببیند که بیمار کاندید مناسبی برای عمل ست یا خیر. در جلسه اول باید تمامی نکا و مراقبت های قبل و بعد عمل را در اختیرتان بگذارد. دارای سوابق کاری و نمونه کار باشد.

آیا انحراف بینی بعد از عمل برمی گردد؟

امروزه به دلیل بهبود تکنیک های جراحی و افزایش تجربه جراحان، در صورت انجام این عمل به صورت باز، احتمال عود این بیماری و بازگشت آن بسیار کم است.

هزینه عمل انحراف بینی چقدر است؟

هزینه عمل بینی بسته به فاکتورهای از جمله: تجربه جراح، منطقه جغرافیایی و نوع بینی تعیین می شود. به طوری که هزینه عمل بینی گوشتی به خاطر پوست ضخیم آن و هزینه زیاد آن بیشتر است.

آیا جراحی انحراف بینی شامل بیمه می شود؟

جراحی انحراف بینی یک عمل درمانی محسوب می شود و هزینه آن را بیمه دریافت می کند.اما اگر همزمان با جراحی زیبایی انجام گیرد، هزینه آن توسط بیمه پرداخت نمی شود.

رینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹